חברת אביזרי הצילום איסטמן קודאק דיווחה היום שהיא מארגנת מחדש את פעילותה
סביב כמה עסקי הדמייה ללקוחות עסקיים, תוך התרחקות נוספת משורשיה, עסקי סלילי
הצילום (פילמים) הצרכניים, שסובלים מזקנה והפסדים. קודאק גם מינתה כמה מנהלי
חטיבות חדשים. המינוי הבולט ביותר הוא של ג'יימס לנגלי, לשעבר סגן נשיא היולט-פקארד,
שיעמוד בראש חטיבת המדפסות החדשה. קודאק הקימה חמש חטיבות עיקריות: מדפסות
מסחריות (ללקוחות עסקיים), מכשירי תצוגה ורכיבים, הדמיה רפואית, צילום דיגיטלי
ושל פילם רגיל והדמיה מסחרית (ללקוחות עסקיים).
עסקי הפילם המסורתיים של קודאק עדיין מניבים את מרבית המזומנים שלה, אך הם
נשחקים משני צדדים: תחרות עזה של פוג'י היפאנית, ועלייתה של טכנולוגיית הצילום
הדיגיטלי. הנשיא פרז מסר בהודעה שסלילי הצילום ימשיכו ליהנות משימוש נרחב,
בעיקר בשווקים מתעוררים, בעוד פעילות הצילום הדיגיטלית "תמשיך לצומח בקצב מהיר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.