חברת ג'נגו גייסה 5.5 מיליון דולר בסיבוב שלישי

ג'נגו, המפתחת מערכת הפעלה ותוכנות לשערי גישה לאינטרנט בפס רחב (Residential Gateways) ולמערכות משובצות מחשב, הודיעה היום (ב') על השלמת סבב גיוס שלישי, בהיקף של 5.5 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן ההון סיכון פרטק אינטרנשיונל, והשתתפו בו המשקיעים הקיימים בחברה, אינפיניון ונצ'רס, קרן התקשורת של אינטל וקרן טלסופט פרטנרס.

בשני סבבי הגיוס הקודמים, גייסה החברה סך של 8 מיליון דולר, והיא קיוותה לגייס 8 מיליון דולר נוספים בגיוס הנוכחי. החברה מעסיקה כ-80 עובדים, במרכז הפיתוח בישראל ובמשרדיה בארה"ב ובטייוואן. לפי עופר וילנסקי, מנכ"ל ג'נגו, הגיוס הנוכחי ישמש להרחבת צוות הפיתוח של החברה והרחבת פעילותה באסיה, אירופה וצפון אמריקה. עמי אמיר, שותף בקרן פרטק ולשעבר מייסד ומנכ"ל רדוויז'ן, יצטרף למועצת המנהלים של החברה.

בחודשים האחרונים הודיעה החברה על מספר עיסקאות משמעותיות, במסגרתן ישולבו תוכנות שפיתחה בציוד התקשורת האלחוטי של זי-קום (Z-Com) הקוריאנית, במודמי ה-DSL ובנתבים של סמסונג הטייוואנית, ובמודמי הכבלים של טושיבה היפאנית. כל אחת מהעיסקאות מבטיחה לחברה הזמנות בשווי של מיליוני דולרים בודדים כבר השנה ובעיקר ב-2004. לחברה הסכמים דומים עם אינטל, TI וקונקסנט.