חברת SeeRun השלימה סיבוב גיוס שני בסך 4.5 מיליון דולר

את הגיוס הובילה אי.איי.ג'י אוריון עם השקעה של 3 מיליון דולר * לסיבוב הצטרפו גם סינרג'י ונצ'רס של האחים עופר, אפי ארזי ויוחאי ריכטר

חברת SeeRun השלימה סיבוב גיוס שני בסך 4.5 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה קרן הון הסיכון אי.איי.ג'י אוריון (AIG Orion Fund) עם השקעה של 3 מיליון דולר. הקרן האמריקאיתGryphon Capital השתתפה אף היא בסיבוב וכן הצטרפו לסיבוב ההשקעה המשקיעים הקיימים והם: סינרג'י ונצ'רס של האחים עופר, אפי ארזי ויוחאי ריכטר.

חברת SeeRun הוקמה בשנת 1998 על ידי פרופ' נועם ניסן, אמנון רגב, אורי רגב, שמואל לונדון ויהודה תירם. בשנות פעילותה הראשונה נתמכה החברה על ידי אפי ארזי. SeeRun היא חברת תוכנה המתמחה בפיתוח פתרונות הדור הבא בתחומים של ניהול ידע בארגון, ניהול תהליכים עסקיים בארגון, וניתור פעילויות בארגון.

דייב פרקר, נשיא ומנכ"ל SeeRun, שהצטרף לפני כשנה לחברה מסר כי כספי הגיוס הנוכחי יאפשרו לחברה להקים תשתית שיווקית וטכנית שתתמוך בלקוחות הקיימים ובלקוחות חדשים להם צפויה החברה להתקין את מערכותיה. פרקר הוסיף כי לאחרונה יושמה מערכת התוכנה של החברה במשרדי חברת הענק הפיננסית פרודנשל והיא צפויה לחתום על חוזים נוספים עם גופים פיננסיים בינלאומיים מובילים.

איל לוי, מנהל שותף בקרן הון סיכון אי.איי.ג'י אוריון מסר כי, הקרן החליטה להשקיע השקעת המשך בחברת SeeRun כיוון שהחברה נותנת מענה לאחת הבעיות הבוערות ביותר בתחום ניהול ידע בארגון, ניהול מהלכים עסקיים בארגון, וניתור פעילויות בארגון. לוי הוסיף כי הפלטפורמה, שמעוררת עניין רב בקרב גופים פיננסיים מובילים עימם מצויה החברה בקשר, מאפשרת לעקוב בזמן אמת אחר תהליכים עסקיים בארגון.