הקבינט הכלכלי אישר את הסכם המימון ותוכנית הפיתוח של רכבת ישראל ב-20 מיליארד שקל ל-6 שנים, והנחה את את החשב הכללי ומנכ"ל משרד התחבורה לחתום על הסכם הפיתוח.
עם חתימת ההסכם, הממשלה תעמיד לחברת הרכבת 13.5 מיליארד שקל לתקופה של 5 שנים, מתוכם 1.9 מיליארד שקל בשנת 2004.
בנוסף התחייבה הממשלה להעמיד מקורות לגיוס הון חיצוני בהיקף של 6.5 מיליון שקל. עוד קובע ההסכם, כי הרכבת תקבל כ-700 מיליון שקל בממוצע סובסידיה לשנה במשך 15 שנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.