פריים טיים ביום רביעי: טלעד בערב הצדעה לאגודה למלחמה בסרטן

מיטב אומני ישראל גויסו לטובת "חוגגים את החיים", כולם בהפקות מוסיקליות ייחודיות

טלעד והאגודה למלחמה בסרטן, בפרויקט משותף "חוגגים את החיים". ערב הצדעה חגיגי במלאת 50 שנה לאגודה למלחמה בסרטן. את הערב החגיגי, ינחו סיגל שחמון וקובי מידן והוא ישודר על מרקע טלעד ביום רביעי ה - 22.10.03 בין השעות 20:30 ל - 22:30.

הערב יעמוד בסימן 50 שנה לאגודה, ערב שכולו הוקרת תודה לאלפי מתנדבים אשר עושים עבודת קודש שנים רבות. בערב יתארחו וירואיינו חולי סרטן אשר ניצחו את המחלה רווית ירקוני, מלכת היופי לשעבר. סיפורה מבטא כוח הישרדות שלא מוכר במחוזותינו! טל לוי אשר זכורה לבית ישראל בפנייתה הנרגשת לגב' ראומה וייצמן. תמי רימון ועדי גרינבאום שניצחו את סרטן השד והיום נוטלות חלק בפעילות האגודה למען נשים המתמודדות כיום עם המחלה. כמו כן יוענק פרס על מפעל חיים לגב' סוזי אבן הנשיאה המייסדת של האגודה למלחמה בסרטן.

מיטב אומני ישראל גויסו לטובת "חוגגים את החיים", כולם בהפקות מוסיקליות ייחודיות לערב מרגש זה. בין האומנים שייטלו חלק: להקת גאיה בביצוע מרגש משותף עם 50 מתנדבי האגודה, של השיר " הלוואי". ליאל קולט בביצוע משותף עם מקהלת הילדים שטריקר. מרגלית צנעני בביצוע משותף עם זמרי גוספל מהקהילה העברית של השיר "יום יבוא", שלומי שבת עם ביצוע מחודש ומקורי לשיר "ילדים של החיים" ,מנחי ערוץ הילדים לדורותיהם - עדי עזרוני, עודד מנשה, קובי מחט, טל מוסרי, דנה דבורין, איתי שגב, גיל ססובר, עמוס שוב דורי טפר, מיקי גבע ושרון צור בביצוע משותף של השיר "עודני ילד" והרכב טררם בנמבר מיוחד שנבנה לטובת הערב.

מנכ"ל טלעד עוזי פלד: "טלעד גאה להעניק במה מכובדת, בלב הפריים-טיים, ולהיות שותפה מלאה בערב הצדעה לפועלה של האגודה למלחמה בסרטן. ערב זה הוא נדבך נוסף וחשוב בפעילותה הענפה של טלעד למען הקהילה וכולי תקווה, כי ערב זה יסייע, ולו במעט, לחיזוק העבודה הנעשית ע"י אלפי מתנדבים העוסקים במלאכת הקודש במשך יובל השנים האחרונות במסגרת האגודה למלחמה בסרטן".

מירי זיו מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן:"זהו ערב המוקיר בדרכו את כל הנאבקים במחלת הסרטן, החולים, בני משפחתם, רופאים, אחיות, בתי חולים, מדענים, חוקרים, מתנדבים ותורמים מציבור הרחב. היום חיים בישראל כ - 120 אלף חולי סרטן הנמצאים בטיפול או במעקב. הנתונים מראים שמדי שנה נוספים בארץ כ - 23 אלף חולי סרטן חדשים. המאבק במחלת הסרטן נוגע לכלל הציבור במדינת ישראל. ההתמודדות עם מחלת הסרטן ממשיכה להוות יעד לאומי מן הדרגה הראשונה, ולכן פעילויות האגודה למלחמה בסרטן חשובות ורלוונטיות לכלל הציבור - בריאים וחולים.