רפק תופרת מצנח זהב למנכ"ל אלכס מילנר: התחייבה לרכוש את מניותיו בחברה

מילנר מחזיק כיום ב-3.3% ממניות רפק, בשווי של כ-2 מיליון שקל * רפק הרוויחה ברבעון השלישי מיליון שקל

רפק אלקטרוניקה מתכננת לתפור מצנח זהב לאלכס מילנר, מנכ"ל החברה. החברה, שפעילה בעיקר בתחום אספקת רכיבים אלקטרוניים וציוד ייצור ומדידה לתעשיית האלקטרוניקה, זימנה את בעלי מניותיה לאסיפה השנתית, כשאלו צפויים להתבקש לאשר גם את הסכם ההעסקה החדש של מילנר.

ההסכם החדש שבעלי המניות מתבקשים לאשר הוא למעשה פיצול של ההסכם הקודם לשני הסכמים: אחד עם החברה, והשני עם החברה האחות, רפק טכנולוגיות (שתיהן בשליטת אינטרגאמא של תנחום אורן ופיבי ). כשהעלות הכוללת של שני ההסכמים החדשים תהיה זהה לעלות ההסכם הישן.

הסעיף החדש והמעניין בהסכם החדש הוא מצנח הזהב שהחברה מבקשת לתפור למילנר. על פי סעיף שיוכנס להסכם, מילנר יוכל למכור לחברה את מניותיו ברפק על פי מחיר שיוסכם בין הצדדים. במקרה והצדדים לא יגיעו להסכמה על מחיר המכירה, יקבע המחיר על פי הערכת שווי חיצונית, כשמחיר המינימום יהיה שקול להונה העצמי של החברה בעת המכירה, ומחיר המקסימום יהיה פי שלוש מההון העצמי שלה. מילנר מחזיק כיום ב-3.3% ממניות רפק, בשווי של כ-2 מיליון שקל.

במקביל, פורסמו אתמול דו"חות רפק לרבעון השלישי של השנה. החברה מצליחה להציג שיפור ניכר בתוצאות ברבעון, עם רווח נקי של כמיליון שקל, לעומת איזון ברבעון המקביל, על הכנסות של 6.4 מיליון שקל, לעומת 2.7 מיליון שקל ברבעון המקביל.

בסיכום שלושת הרבעונים הראשונים של השנה רשמה רפק רווח נקי של 1.7 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 665 אלף שקל בתקופה המקבילה אשתקד, וזאת על הכנסות של 12.1 מיליון שקל לעומת הכנסות של 7.8 מיליון שקל בלבד בתקופה המקבילה. לחברה כיום הון עצמי של 58.4 מיליון שקל, המהווה כ-65% מסך המאזן שלה.

עיקר השיפור ברפק נרשם בחברה המוחזקת, אירו/רפק (36.1%), שהכנסותיה ברבעון השלישי ובסיכום שלושת הרבעונים הראשונים של השנה צמחו בכ-36%, ל-47.6 מיליון שקל ול-132.1 מיליון שקל, בהתאמה.

באוגוסט רכשו רפק וחברת TTN את כל מניות טלרד תקשורת עסקית בחלקים שווים מידי טלרד אחזקות. החברה הנרכשת, ששמה שונה ל-TBC טלקום, מפיצה בישראל את מוצרי לוסנט. הכנסות TBC ברבעון השלישי הסתכמו בכ-7 מיליון שקל, והם מאוחדים בדו"חות רפק על פי חלקה היחסי בחברה כבר מרבעון זה.

רפק נסחרת כיום בשווי שוק של 60 מיליון שקל, כ-3.5% מעל להונה העצמי, זאת לאחר זינוק של כ-90% מתחילת השנה.