המלחמה על התינוקות: ערוץ בייבי חדש ב-YES

הופ מעלה רצועת שידור להורים בכבלים

חברות הכבלים והלוויין פתחו חזית תחרות חדשה על התינוקות והוריהם. החל מיום א', 7 בדצמבר, מעלה חברת הלוויין YES את ערוץ "בייבי", שמיועד לתינוקות בגילאי 3-0 והוריהם. הערוץ נמצא בבעלות טלית תקשורת של המפיק יהודה טלית.

במקביל, יעלו חברות הכבלים בשבועות הקרובים הרחבה של ערוץ הופ הפופולרי שמיועדת, גם היא, להורים. רצועת השידור תחל ב-8 בערב ותימשך עד השעות הקטנות של הלילה. ברצועה יהיו תוכניות מידע ותמיכה, סדרות דוקומנטריות מקוריות וקנויות ותוכניות אולפן עם מומחים. מערוץ "בייבי" נמסר כי מתוכננת הפקתן של כ-20 תוכניות וסדרות מקור, ביניהן "ביחד" של אילן שושן, (תוכנית המייעצת להורים כיצד לנצל את הזמן אותו הם מבלים בביצוע פעולות יומיומיות עם ילדיהם ללימוד מושגים ראשונים ולבילוי זמן איכות ביחד) ו"בים ובם אוהבים חיות", בבימויה של שלומית נחמה.

בתכניות הרכש ישדר הערוץ כמה מהתוכניות המובילות בעולם לגיל הרך ובהן "Boohbah", מבית היוצר של הטלטאביז, "מיומאו וקווה-קווה", סדרת אנימציה הסובבת סביב חתול וברווז, ו-"Danny&Daddy", סדרה אינטראקטיבית שבמרכזה ילד בשם דני שאוהב לצייר, כשבכל פרק אביו (והצופים בבית) מנסים לנחש על מה דני חושב בזמן שהוא מצייר.

עוד תשודר הסדרה "סו סמארט" האמריקאית, המבוססת על סדרת קלטות אשר זכתה לשבחים רבים. בנוסף ישתף הערוץ פעולה עם גורמי הפקה בחו"ל לשם הפקת תוכניות משותפות.

במקביל לעליית הערוץ בייבי לאוויר תעלה גם אפליקציית מידע אינטראקטיבית להורים.