ידיעות אחרונות: 600 עובדי דומינו'ס-פיצה לא יקבלו משכורת מלאה

הכונס ובאי-כוח העובדים יפנו לקבל הלוואה מבנק הפועלים לתשלום חלק מהשכר

600 עובדי רשת דומינו'ס-פיצה לא יקבלו את מלוא משכורתם על חודש נובמבר. כך דיווח ל"ידיעות אחרונות". צוות מטעם הכונס ובאי-כוח העובדים, עוה"ד גלילה אורנשטיין ואלון הורנשטיין, יפנו בימים הקרובים לבנק הפועלים בבקשה לקבל הלוואה לצורך תשלום חלק מהשכר.

העובדים לא יקבלו את מלוא משכורתם על נובמבר, מאחר שהדבר נחשב לחוב עבר שמצריך השגת מימון לכיסויו. אם יושג המימון, יוכלו העובדים לקבל את יתרת כספם בחזרה. מאחר שחלקם לא מקבלים שכר גבוה, הם צפויים לקבל את מלוא שכרם בהנחה שיוזרם האשראי.

עו"ד אלון הורנשטיין מסר בתגובה: העובדים מוטרדים. תפקידנו להגן על האינטרסים שלהם, במיוחד אם יימצא משקיע לרשת או יווצר מצב של שני מתחרים עם הצעות שוות. במקרה כזה יהיה משקל רב למשקיע שיעדיף להעסיק את רוב העובדים.

בשלב זה התקבלו אצל כונס הרשת, עו"ד רונן מטרי, המיוצג על-ידי עו"ד קרן רייכבך-סגל, מספר הצעות לרכישת הרשת. היום ימסור בנק הפועלים לכונס את עמדתו לגבי הזרמת הכספים לרשת. מטרי מעריך את שווי הרשת לצורך מכירה ב-4 מיליון דולר. מדובר בסכום דומה לחובותיה לבנק הפועלים (16 מיליון שקל), הנושה העיקרי של הרשת, שלבקשתו מינה ביהמ"ש כונס לרשת. הרשת תוצע למכירה נקייה מחובותיה, המוערכים ביותר מ-20 מיליון שקל. גורמים בענף טוענים, ששווי הרשת נע סביב 12-10 מיליון שקל בלבד.

מטרי מסר אתמול, כי הפניות לרכישה התקבלו בעיקר מענף המזון והפיננסים, וחלקן אף חתמו על כתב סודיות כדי לקבל מידע. לדבריו, דומינו'ס-פיצה העולמית הביעה נכונות לתמוך במהלכיו מתוך רצון לשמור על פעילות המותג בישראל - למרות שהרשת בארץ עדיין חייבת דמי זיכיון לרשת העולמית. בתוך-כך נודע, כי חברת דרור-עד, שבבעלות משפחת זכאי, לא מנהלת מגעים לרכישת הרשת. מטרי הוסיף, כי בכוונתו להמשיך להפעיל את הרשת, וכי הוא מצוי בעיצומה של גיבוש תוכנית הפעלה שתוגש לביהמ"ש תוך מספר ימים.