איזה ויקטורי

"מהפך", ערוץ 2, יום שישי, 19:15

לו רק הייתה ויקי קנפו קוראת את "באדולינה" (68 שקלים בלבד) לפני שהחליטה לצאת למסע מחאה, היו נחסכים ממנה שברי ההליכה ולנו מאות השקלים שעוד תדרוש מהביטוח הלאומי עבור הטיפול בשברי ההליכה הללו.

חבל שרק עכשיו, באיחור מה, הבינה קנפו כי כדי לשנות את העולם הדבר האחרון שצריך לעשות הוא לקום ולצעוד לירושלים. תחת זאת עליה פשוט לפנות לאורנה דץ בבקשה לשנות את עצמה. כך תמיר את המהפך החברתי הבלתי ניתן להשגה במהפך אישי, תחליף את ויקי קנפו "מנהיגת מאבק החד-הוריות" בויקי קנפו "בתה עדן רוצה אותה נשית וזוהרת", והעולם כבר יתאים את עצמו אליה.

בכל מקרה טוב מאוחר מאשר לעולם לא, ובמיוחד כאשר דץ הופכת את האיחור הקוגניטיבי של קנפו לאיחור אופנתי.

זמן רב לא נבלעה והושתקה פעילות מחאתית באופן כה נוצץ. מיקי בוגנים, נסיך הפלומות, מצא את שיערה של ויקי במצב נואש ובצבע סובל (מדוע היא מזניחה אותו כל-כך?), ורק לאחר מאמצים הצליח להחזיר לו את הברק הטבעי. סנדרה, הראשונה בביגוד, הסבירה כי "אם כבר מחאה, אז רק על עקבים", אבל לא הלבישה את קנפו בנעלי עקב, סוג של רמז לחוסר התוחלת של מחאה באשר היא. לאחר עוד כמה שיפוצים במחלקת האיפור וטיפים של מדור פירגון, הפכה קנפו לאדם חדש.

"אמאלה, זה לא אני!", פלטה כשהוסט הוילון, מסרבת להסתכל על עצמה במראה וחושפת לעיני כול עד כמה היא עצמה רק מבקשת להנציח את הקיים. "עצרתם לי את המאבק!", התלוננה בפני צוות "מהפך". "ניצחת", תיקנה אותה אורנה דץ, וכהרגלה צדקה. הופעתה של קנפו ב"מהפך" השלימה את מעברה מלוחמת חברתית לידוענית, ובתוך כך גם הגשימה את החלום של בתה: להיות בטלוויזיה.

גם אם בשנה הבאה שוב תפסיד קנפו את תואר "אשת השנה בחברה", לפחות מ"מהפך" חזרה הביתה עם מלתחה חדשה. שתראה קצת יותר נוצצת כשיכריזו בשמה של מישהי אחרת.