סוגיית החלופה החדשה לתכנון מחלף עד הלום הועלתה לדיון בוועדה הלאומית לתשתיות (ות"ל) בשבוע שעבר. ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון, הודע למנכ"ל מע"ץ, אלכס ויז'ניצר, על התנגדותו לתוכנית, כשהוא מבקש לדחות את הדיון בוות"ל ולקיים תיאום מערכות כולל בין הצדדים.
לדברי מועצת גן יבנה, עיקרי החלופה המוצעת לא תואמו עימה, והם מהווים הפרה בוטה וברורה של הבנות והסכמות שהושגו בעבר בין המועצה לבין מע"ץ.
אהרון ביקש לאפשר נגישות נוחה יותר לתחנת הרכבת עד הלום על-ידי יצירת פתרונות להורדת נוסעים מול הרכבת ללא צורך להיכנס לתחנה, ויצירת מתחמי חנייה זמינים ונוחים.
דובר מע"ץ, מאיר גזית, אמר בתגובה: "הראיה צריכה להיות מערכתית, ולא לשרת רק את האינטרס של גן יבנה. מחלף עד הלום אמור לשרת בראש ובראשונה את המצוקה התחבורתית ביציאה הדרומית של אשדוד. תושבי גן יבנה לא נפגעים מהתוכנית, שרק משפרת את הנגישות. יחד עם זאת, טענותיו של אהרון ייבחנו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.