גלילאו טכנולוגיות ביצעה אירגון מחדש - תתמקד בפיתוח שלושה קווי מוצרים

המכירות ב-97' - 36.5 מיליון דולר; הרווח 10.4 מיליון דולר

חברת תקשורת הנתונים, גלילאו טכנולוגיות, הודיעה היום (ד') על שינוי במבנה האירגוני של החברה. גלילאו שהוקמה לפני חמש שנים בכרמיאל, היא כיום מהחברות המובילות בעולם בתיכנון, פיתוח ושיווק מעבדי תקשורת, המבוססים על מוליכים למחצה, ובשנת 97' היא היתה אחת מהחברות בעלות הצמיחה המהירה ביותר בשוק זה.

בעקבות האירגון מחדש הוגדרו בגלילאו שלושה קווי מוצר:

* LAN - רשתות תקשורת מקומיות לעסקים קטנים, למפעלים ולאוניברסיטאות.

* WAN - רשתות תקשורת המכסות תחומים גיאוגרפיים רחבים לתקשורת בין ערים ולתקשורת בין מדינות.

* SYSTEM CONTROLLERS-בקרי תקשורת - רכיבים לניהול ובקרה של מערכות תקשורת.

סמנכ"ל הפיתוח של החברה וממקימיה, אייל וולדמן, אמר, כי מטרת האירגון מחדש היא לחזק את היכולת הניהולית של כל תחום, ולהוביל את הפרוייקטים בצורה מהירה ונכונה יותר, החל משלב ההגדרה ועד לשלבי הפיתוח, הייצור והמכירה. לדבריו, כל קו מוצר יהיה מעין חברה בזעיר אנפין, שבמסגרתה פועלים במשותף אנשי הפיתוח מישראל עם אנשי השיווק ממרכז השיווק בארה"ב.

לביצוע המודל האירגוני נבחרו שלושה בעלי תפקידים: משה שטיינר, שיהיה אחראי על פיתוח משפחת מוצרי ה-LAN. הוא הצטרף באחרונה לגלילאו. בשנתיים האחרונות כיהן כסמנכ"ל בחברת זפקס וקודם לכן, עבד 10 שנים באינטל; רוני אשורי יהיה אחראי על משפחת מוצרי בקרי התקשורת. הוא הצטרף לחברה לאחר 11 שנים באינטל, שבה ניהל את תיכנון מעבד שנות ה-2000; ורונן בונה, מעובדי גלילאו, יהיה אחראי על פיתוח משפחת מוצרי WAN.

לדברי יו"ר דירקטוריון גלילאו, אביגדור וילנץ, תוספת אנשי מפתח לחברה תחזק אותה בדרך להשגת היעד העיקרי הבא שלה - מחזור של לפחות 100 מיליון דולר בשנה. ב-97' הסתכמו מכירות החברה ב-36.5 מיליון דולר, והרווח ב-10.4 מיליון דולר. זאת, לעומת מכירות של 6.5 מיליון דולר בלבד ב-96', והפסד של כמיליון דולר ב-96'.

מספר העובדים המועסקים בחברה - בארץ ובארה"ב - הוא 130.

לדברי וילנץ, האירגון מחדש הוא הכרחי לחברה שצועדת קדימה בקצב מהיר, במטרה להתמקד בפיתוח המוצרים המובילים בשוק תקשורת הנתונים.« מאת דוד חיון « גלילאו טכנולוגיות ביצעה אירגון מחדש - תתמקד בפיתוח שלושה קווי מוצרים « המכירות ב-97' - 36.5 מיליון דולר; הרווח 10.4 מיליון דולר