רכבת ישראל תשקיע 500 מיליון שקל בהקמת הפרדות מפלסיות במפגשי מסילות וכבישים. בהפרדה מפלסית, נבנה גשר בו עוברים כלי הרכב מעל פסי הרכבת, או נחפרת מנהרה בה הם עוברים מתחת לפסים.
במסגרת תוכנית החומש תבצע הרכבת הפרדות מפלסיות ב-30 נקודות מפגש רגישות במיוחד בין מסילות רכבת לכבישים. ועדה בין-משרדית שבחנה את הבטיחות ברכבת ישראל, איתרה 215 מפגשי רכבת-כביש, וב-30 מתוכם התברר שיש צורך בהפרדה.
בתוכנית של רכבת ישראל להפרדה נכללים, בין היתר, צומת אשדוד דרום (כביש מס' 4), צומת בני דרום, צומת כפר גבירול, שדרות הרצל - רמלה, מבצע קדש - בני ברק, הכניסה לנתב"ג, רחוב משה דיין בחיפה, רחוב מנחם בגין בהרצליה - כפר שמריהו ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.