דלתא שיווק תייבא ותשווק ההלבשה התחתונה של הוגו בוס

דלתא גליל תפתח עבור הוגו בוס קו הלבשה תחתונה לנשים - לייצוא

דלתא שיווק קיבלה את הזיכיון לשווק ולהפיץ בארץ את קו ההלבשה התחתונה של הוגו בוס. מוצרי הוגו בוס לא שווקו בארץ במשך שנה, לאחר שגיבור סברינה איבדה את הזיכיון. החל מהחודש הקרוב ישווק קו המוצרים במשביר לצרכן, שקם גאלרי, כיתן, גאלרי לפייט ובבוטיקים היוקרתיים. החברה מנהלת מו"מ לשיווק המוצרים גם בחנויות גולף ואינטימה.

מנכ"ל דלתא שיווק, ענת לוין, אמרה היום (ד') ל"גלובס", כי במהלך השנים האחרונות ייצרה גיבור סברינה את מוצרי ההלבשה התחתונה של הוגו בוס והפיצה בארץ את עודפי הייצוא. לאחר שהוגו בוס העביר את פעילותו מול הספקים לחברת "שיסר" הגרמנית, הועבר לפני מספר חודשים זיכיון הייצור לדלתא גליל, אך המוצרים לא שווקו בארץ.

בנוסף לתחתונים תשווק דלתא חולצות טי לגברים. החברה מתכננת פיתוח קו הלבשה תחתונה לנשים, שייו צר בדלתא וישווק ברחבי העולם תחת מותג הוגו בוס.

דלתא שיווק תופסת בארץ נתח של כ-%48 משוק ההלבשה התחתונה לגברים, המוכר כ-7 מיליון יחידות בשנה (במחירים שבין 3 ל-50 שקל ליחידה). החברה משווקת בארץ את דים. דלתא גליל מייצרת ומייצאת את קווי ההלבשה התחתונה של קלווין קליין, ראלף לורן, דונה קארן, סטרקצ'ר, דים, A&F, גאפ, בננה רפבליק, ויקטוריה סיקרט, ג'יי.סי. פני ואחרים