יבואנית מוצרי המזון וילי-פוד תשקיע 5 מיליון שקל בהחדרת מותג החמאה המיובא "לורפק", וסידרת גבינות מיוחדות של היצרנית הדנית ארלה פודס, אותה מייצגת וילי פוד בישראל.
בקמפיין ללורפק יוצגו יתרונות המוצר - חמאה רכה ונוחה למריחה - מול החמאה הקשה, המקובלת יותר בשוק הישראלי. לדברי צביקה ויליגר, מבעלי חברת וילי-פוד, יושקעו מאמצי שיווק מיוחדים במגזר הרוסי.
חברת וילי-פוד נסחרת בבורסה, ואילו חברת ג. ויליפוד אינטרנשיונל הנה חברה ציבורית שנסחרת בבורסה בניו-יורק. החברה עוסקת בייבוא, שיווק והפצה של כ-300 מוצרי מזון, ביניהם שימורי ירקות ופירות, חמוצים, שימורי דגים וטונה, מוצרי מאפה, שמנים, פיצוחים ומזון יבש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.