וילי-פוד משקיעה בגבינה

תשקיע 5 מיליון שקל בהחדרת מותג החמאה המיובא "לורפק", וסידרת גבינות מיוחדות של היצרנית הדנית ארלה פודס, אותה מייצגת וילי פוד בישראל

יבואנית מוצרי המזון וילי-פוד תשקיע 5 מיליון שקל בהחדרת מותג החמאה המיובא "לורפק", וסידרת גבינות מיוחדות של היצרנית הדנית ארלה פודס, אותה מייצגת וילי פוד בישראל.

בקמפיין ללורפק יוצגו יתרונות המוצר - חמאה רכה ונוחה למריחה - מול החמאה הקשה, המקובלת יותר בשוק הישראלי. לדברי צביקה ויליגר, מבעלי חברת וילי-פוד, יושקעו מאמצי שיווק מיוחדים במגזר הרוסי.

חברת וילי-פוד נסחרת בבורסה, ואילו חברת ג. ויליפוד אינטרנשיונל הנה חברה ציבורית שנסחרת בבורסה בניו-יורק. החברה עוסקת בייבוא, שיווק והפצה של כ-300 מוצרי מזון, ביניהם שימורי ירקות ופירות, חמוצים, שימורי דגים וטונה, מוצרי מאפה, שמנים, פיצוחים ומזון יבש.