הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו דורשת מזכיינית ערוץ 2, שידורי קשת לחדול ממתן חשיפה של לוגו HOT בתכנית "האקדמיה לצחוק", ובכל תכנית אחרת.
כפי שפורסם ב"גלובס" פנתה חברת הלויין YES בתחילת השבוע אל הרשות השנייה בתלונה כי בתכניות של קשת ששודרו ביום ו' האחרון נראו אלמטים גרפיים של הלוגו של חברת הכבלים HOT, וכי מדבור בפרסומת-אגב אסורה (פרסומת סמויה).
הרשות השנייה בדקה את הנושא ומצאה כי בתכנית "מבוא האקדמיה לצחוק" ששודרה בתאריך 27.2.04, נראה פעמים רבות במהלך התוכנית קיר שלם המעוצב באופן שיש בו אלמנטים המזכירים את הלוגו של חברת הכבלים HOT. האלמנטים היו בצורה ובצבע של לוגו HOT.
הרשות קבעה, כי הרקע הזה מהווה פרסומת אגב אסורה לחברת HOT, וכי הוא משודר בניגוד לכללי האתיקה בפרסומת.
"חשיפה זו ללוגו HOT " כתבה הרשות לזכיין "מתחדדת נוכח העובדה כי התכנית "האקדמיה לצחוק" משודרת, ועתידה להיות משודרת זמן רב, בערוץ "ביפ" המועבר בלעדית בפלטפורמה של HOT".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.