גילי דינשטיין-ישפה נבחרה לעורכת המהדורה העברית של מגזין העסקים "פורבס"

את תפקידה האחרון מילאה דינשטיין-ישפה כסופרת מעריב בלונדון. לפני כן שימשה כסגנית העורך הכלכלי ואחראית על מוספי הכלכלה בעיתון כולל מגזין העסקים של מעריב

גילי דינשטיין-ישפה נבחרה לעורכת של מגזין ה"Forbes" במהדורה העברית. לגילי עבר מרשים וניסיון רב בתחום התקשורת, הכלכלה והעריכה העיתונאית. את תפקידה האחרון מילאה כסופרת מעריב בלונדון. לפני כן שימשה כסגנית העורך הכלכלי ואחראית על מוספי הכלכלה בעיתון כולל מגזין העסקים של מעריב. גילי בעלת תואר מוסמך M.A. בתקשורת מהאוניברסיטה העברית, ירושלים.

המהדורה הישראלית של מגזין פורבס שתצא לאור במתכונת של ירחון (אחת לחודש), תכיל 50% תוכן מהמיטב של מגזין "פורבס ארה"ב"ׁ(מגזין דו-שבועי), ו"פורבס גלובל" (מגזין דו-שבועי), לצד 50% תוכן מקומי שיהיה נאמן לקונספט הייחודי ל-"פורבס". מתכונת זו תציע לאיש העסקים הישראלי שילוב מושלם בין הצורך להיות מעורה בנעשה בכלכלה המקומית מחד, לבין הרצון להוות חלק אינטגראלי מקהילת העסקים הבינלאומית מאידך. קבוצת SBC תאפשר לקוראי המהדורה העברית ליהנות מיתרונות התוכן העשיר, הכלים הטכנולוגיים, ניתוחי האנליסטים ומאגרי המידע הכלכליים המגוונים של Forbes העולמי, במקביל תיישם הקבוצה בפועל את התפיסה התרבותית והעסקית של המגזין, הדוגלת בשוק פתוח ובתחרות חופשית. המגזין הראשון יצא לאור ליוני 2004.

המהדורה העברית של המגזין תכלול בין היתר רשימות של חתכי אוכלוסיות נבחרות לפי קריטריונים חברתיים, כפי שנעשה בכל הארצות בהן יוצא "פורבס" לאור. בנוסף על הרשימות השנתיות המיוחדות שהעניקו ל"פורבס" את המוניטין שלו, כגון רשימת 400 האנשים העשירים ביותר בארה"ב, ישולבו במהדורה העברית כתבות ישראליות מקוריות, וביניהן "רשימת 400 העשירים בישראל" או "החברות הישראליות הגדולות הטובות ביותר", וכתבות נוספות על עולם העסקים בישראל.

קבוצת SBC שהחלה את פעילותה בשנת 1998, מוציאה לאור 17 ירחונים בתחומי עניין ממוקדים, המדוורים למנויים ונמכרים בכל נקודות המכירה בישראל. בנוסף מפיקה החברה למעלה מ- 30 עיתוני לקוחות, עבור חברות וארגונים מובילים במשק הישראלי. Forbes יתווסף לשני מותגים אמריקאים רבי השפעה שכבר יוצאים לאור בגירסה ישראלית על ידי קבוצת SBC ובהם Cosmopolitan ו-PC Magazine . עם הירחונים של קבוצת SBC העוסקים בתחומי איכות חיים, סגנון חיים וניהול, נמנים ירחון המנהלים "סטטוס", הירחון המדעי "גלילאו" והירחון הקולינארי "דרך האוכל".