שחם ודנאל מכרו רק 35 מתוך 231 דירות בבית דיור מוגן בצפון ת"א

המכירות נעשות בשיטת דמי הפיקדון, שבה זכאים הקונה או יורשיו למכור את הפרויקט חזרה ליזמים, ולקבל את מחיר הקניה, צמוד לדולר, ללא ריבית, בניכוי של 3% לשנה, ו-30% לכל היותר

חברת כוח האדם דנאל והיזמים יעקב והלנה שחם מניו ג'רסי מכרו עד היום רק 35 מתוך 231 דירות בבית דיור מוגן שהם בונים ברחוב ויצמן, בצפון ת"א. הדירות , בנות 2 עד 4 חדרים, נמכרו ב-205 עד 610 אלף דולר, לפי הגודל, הקומה והכיוון.

דנאל ושחם בונים את כל הפרוייקט בו-זמני. שלב א', הנמצא בשלב שלד מתקדם, יהיה מוכן לכניסה בראשית 2005. שלב ב' יהיה מוכן חמישה חדשים לאחר מכן. יעקב שחם, שביקר בארץ בשבוע שעבר, אמר ל"גלובס", כי אינו מודאג מכך שרק 15% מהדירות נמכרו עד עתה, מאחר שבפרויקטים מסוג זה, עיקר המכירות נעשות לאחר שהבנין מוכן וניתן להכנס לדירות מיידית.

המכירות נעשות בשיטת דמי הפיקדון, שבה זכאים הקונה או יורשיו למכור את הפרויקט חזרה ליזמים, ולקבל את מחיר הקניה, צמוד לדולר, ללא ריבית, בניכוי של 3% לשנה, ו-30% לכל היותר.

שחם אמר, כי היזמים מציעים גם מסלול שבו משלם הקונה מחיר גבוה ב-30% ממחיר המחירון, ואז יוכלו הקונה או יורשיו למכור את הדירה חזרה במחיר המחירון. לדבריו, היו קונים בודדים שניצלו אופציה זו, ואחד מהם קנה דירת 4 חדרים ב-780 אלף דולר.

שחם ודנאל רכשו את הפרויקט, המורכב משני בניינים, מקבוצת אוסיף-אביב, ב-75 מיליון דולר - השקעת הנדל"ן הגדולה ביותרבישראל בשנים האחרונות. קבוצת אוסיף-אביב בונה בעבורם את הבניינים על פי מיפרט שתואם מראש. הפרוייקט הוא חלק ממרכז ויצמן, שבו גם מרכז מסחרי, בנין משרדים וחניון.