3M תפרסם לראשונה את שם המותג שלה

ההשקעה המדווחת בקמפיין ובקידום המכירות היא כ-2 מיליון שקל, וזאת באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי & ורשבסקי"

חברת 3M בישראל יוצאת בקמפיין פרסום ראשון הכולל את מותג החברה, בעקבות שינוי אסטרטגיה ב-3M העולמית. זהו גם קמפיין טלוויזיוני ראשון ל-3M ישראל, שעד כה מיעטה לפרסם, בדומה לחברה האם שלה.

הקמפיין הראשון הוא למותג סקוטש ברייט, ובכך מוטלת על החברה משימה כפולה - גם להתחיל בהחדרת המותג 3M, וגם להפוך את סקוטש ברייט משם גנרי לספוגית ניקיון, לשם כולל לסדרת מוצרי ניקיון שיזוהו עם 3M.

ההשקעה המדווחת בקמפיין ובקידום המכירות היא כ-2 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי & ורשבסקי". בין מוצריה הנוספים של 3M המשווקים בישראל נמצאים מדבקיות פוסט איט, דבקי סקוטש טייפ, הדבקים הניתנים להסרה Command ופתרונות החבשיה Nexcare.