חברת 3M בישראל יוצאת בקמפיין פרסום ראשון הכולל את מותג החברה, בעקבות שינוי אסטרטגיה ב-3M העולמית. זהו גם קמפיין טלוויזיוני ראשון ל-3M ישראל, שעד כה מיעטה לפרסם, בדומה לחברה האם שלה.
הקמפיין הראשון הוא למותג סקוטש ברייט, ובכך מוטלת על החברה משימה כפולה - גם להתחיל בהחדרת המותג 3M, וגם להפוך את סקוטש ברייט משם גנרי לספוגית ניקיון, לשם כולל לסדרת מוצרי ניקיון שיזוהו עם 3M.
ההשקעה המדווחת בקמפיין ובקידום המכירות היא כ-2 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי & ורשבסקי". בין מוצריה הנוספים של 3M המשווקים בישראל נמצאים מדבקיות פוסט איט, דבקי סקוטש טייפ, הדבקים הניתנים להסרה Command ופתרונות החבשיה Nexcare.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.