לבקשת נטוויז'ן: נאסר על שופסטר לעשות שימוש בשם המתחם www.netactions.co.il

במקביל הגישה נטוויז'ן תביעה כספית נגד המשיבה בסך מיליון שקל, ובקשה למתן צווים המורים למשיבה להעביר את שם המתחם המפר לנטוויז'ן או לחילופין למחוק את שם המתחם המפר

לבקשת נטוויז'ן, הוציא בית המשפט המחוזי בתל-אביב צו מניעה זמני במעמד צד אחד, האוסר על חברת שופסטר מפתח תקוה לעשות שימוש בשם המתחם www.netactions.co.il. נטוויז'ן טענה, כי היא מפעילה את אתר הסחר האלקטרוני "נטאקשן" (www.netaction.net.il), שהפך לאחד מאתרי הסחר האלקטרוני המובילים והידועים בישראל.

לדבריה, המשיבה, שהוקמה לפני כשנה ומתיימרת להפעיל אף היא אתר העוסק בסחר אלקטרוני, עושה שימוש בשם המתחם www.netactions.co.il - דהיינו תוספת של האות S בסיום סימן המסחר של נטוויז'ן. לטענת נטוויז'ן, באמצעות עוה"ד רונן ברק וספי שמש, האתר של המשיבה מעוצב באופן זהה כמעט לחלוטין לעיצובם של אתרי האינטרנט שלה. נטוויז'ן טוענת, כי במעשי המשיבה נגרמו לה נזקים, בהם אובדן לקוחות ועסקאות, פגיעה במוניטין ואובדן השקעות.

במקביל הגישה נטוויז'ן תביעה כספית נגד המשיבה בסך מיליון שקל, ובקשה למתן צווים המורים למשיבה להעביר את שם המתחם המפר לנטוויז'ן או לחילופין למחוק את שם המתחם המפר.

טרם הוגש כתב הגנה (ת.א 0/1508).