טרנסווי, שבשליטת רפק טכנולוגיות, תספק מערכות כירטוס אלקטרוני בקפריסין ב-2 מיליון דולר

מחצית מהחוזה, שמיועד לתחבורה הציבורית, יסופק השנה * בשלב הראשון תספק החברה כ-900 מכשירי כירטוס, ציוד נילווה, כרטיסים חכמים וכן שירותי תחזוקה

חברת רפק טכנולוגיות , הפועלת באמצעות שתי חברות בנות, הודיעה היום כי החברה-הבת טרנסוויי זכתה במכרז לאספקת מערכות כירטוס אלקטרוני וניהול אוטובוסים בקפריסין בכ-2 מיליון דולר, מתוכו כמיליון דולר מיועד לאספקה כבר השנה.

טרנסוויי, המוחזקת בבעלות מלאה על ידי חברת רפק טכנולוגיות והעוסקת בפיתוח ייצור ושיווק של מערכות תשלום אלקטרוניות, כרטיסים חכמים ומערכות ניהול לתחבורה הציבורית, זכתה במכרז שהוציאה ממשלת קפריסין עבור מכלול התחבורה הציבורית במדינה. בשלב הראשון תספק החברה כ-900 מכשירי כירטוס, ציוד נילווה, כרטיסים חכמים וכן שירותי תחזוקה. הזכייה, היא באמצעות ובשיתוף עם נציגה בקפריסין, ומהווה התפתחות משמעותית עבור טרנסוויי בדרך לרווחיות, לאחר תקופה של הפסדים.

עוד הודיעה רפק, כי טרנסוויי מנהלת במקביל לזכייה בחוזה בקפריסין גם מו"מ נוספים. הלקוח העיקרי של טרנסוויי כיום היא חברת אגד, לה סיפקה 4,000 מערכות, זאת בנוסף לאספקת מערכות לחברות פרטיות. במחצית שנת 2003 ביצעה טרנסוויי רה-ארגון וקיצוץ משמעותי בהוצאות החברה שהוביל לאיזון תפעולי ברבעון הרביעי.

הכנסות החברה בשנת 2003 הסתכמו ב-9.7 מיליון שקל, לעומת 11.2 מיליון שקל בשנת 2002. הירידה בהכנסות החברה נבעה בעיקר כתוצאה מסיום האספקות בפרויקט אגד וקבלת הזמנה חדשה אחת בלבד מלקוח בארץ. ההפסד של טרנסווי אשתקד הסתכם ב-3.8 מיליון שקל, לעומת הפסד של 5.2 מיליון שקל בשנת 2002 והיא מקווה כי ההסכם הנוכחי ייפתח מבחינתה הזדמנויות עסקיות בחו"ל.

החברה-האם רפק טכנולוגיות סיימה את 2003 עם רווח נקי של 1.2 מיליון שקל, לעומת הפסד בסכום דומה בשנת 2002. היחידה הרווחית ברפק טכנולוגיות היא אורפק, העוסקת באמצעות החברה-הבת דלפק בפיתוח וייצור מערכות אוטומטיות ממוחשבות לתדלוק וניהול של ציי רכב. אורפק סיימה את 2003 עם הכנסות של 85 מיליון שקל, לעומת 90 מיליון שקל בשנת 2002, ועם רווח נקי של 8.8 מיליון שקל, לעומת 6.9 מיליון שקל בשנת 2002. העלייה ברווחי אורפק נובעת בעיקר מהכנסות מס שנוצרו לה.