35 קבוצות הגיעו ביום ה' שעבר לכנס בעניין נתיב האגרה בכניסה לת"א. בין החברות שיתמודדו במכרז אגד, דן, שיכון ובינוי, אפריקה ישראל, שפיר הנדסה, האחים רויכמן, הורן את ליבוביץ, ואחרים.
המתמודדים בפרויקט חוששים כי לדרך ארץ, מפעילת כביש 6, יש יתרון במכרז לאור ניסיונה בהקמת מערכת האגרה בכביש חוצה ישראל.
מדובר במכרז להקמת נתיב לתחבורה ציבורית בקטע שבין מחלף בן-גוריון למחלף קיבוץ גלויות בנתיבי איילון בכניסה לת"א.
הזכיין שייבחר יקים נתיב באורך של 13 ק"מ, חניון של 2,000 מקומות חניה, תחנת רכבת ומערך שאטלים.
מדובר במכרז בשיטת ה-BOT בו היזם יקים ויתפעל את הפרויקט לתקופה של בין 20 ל-30 שנה. עלות הפרויקט היא 350 מיליון שקל.
המועד להגשת ההצעות בשלב המיון המוקדם (PQ) הוא ה-1 ביולי 2004 ושלב ב' של המכרז (RFP), יפורסם לקראת ספטמבר 2004.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.