המ-לט: מכירות החברה גדלו ב- 76% לעומת הרבעון המקביל בשנה קודמת

שמואל טופז, יו"ר מועצת המנהלים: השיפור המשמעותי בפרמטרים התפעוליים והפיננסיים, הנו ביטוי לתפיסת הניהול החדשה בחברה, ואנו תקווה כי המגמה תימשך.

חברת המ-לט אשר עוסקת בפתוח, יצור, ושווק רכיבים למערכות הולכת נוזלים וגזים עבור מערכות תעשייתיות מדווחת בדו"חות הרבעון הראשון של 2004 על גידול של כ-76% במכירותיה לרמה של 45.6. הגידול במכירות החברה נובע מהרחבת בסיס המוצרים והלקוחות, מהתעוררות בשוק המוליכים למחצה, שהחלה ברבעון האחרון של שנת ,2003 ומפעולות בהן נוקטת המ-לט בשווקי תעשיית התהליך.

הרווח הגולמי של החברה ברבעון הראשון היווה 45% מהמכירות והסתכם בכ- 20.7 מיליון שקל, לעומת 8.3 מיליון שקל, שהיוו 32% מהמכירות ברבעון המקביל בשנת 2003. העלייה בשיעור הרווח הגולמי נובעת מהכנסת מוצרים חדשים, מהרחבה משמעותית בהיקפי היצור, תוך שימוש יעיל בתשתיות הקיימות בחברה ופיתוח מערכי לוגיסטיקה ושיווק בשווקים חדשים.

הרווח התפעולי (לפני הוצאות מימון) ברבעון הראשון של 2004, הסתכם בכ- 8.4 מיליון שקל, לעומת 363 אלף שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון הראשון הסתכם ב- 7 מיליון שקל.

תזרים המזומנים החיובי מפעילות שוטפת נמשך זה הרבעון השביעי ברציפות והכניס לקופת החברה ברבעון הראשון כ- 10.5 מיליון שקל, לעומת 5.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה הקודמת.

EBITDA, הרווח לפני מימון מסים, פחת והפחתות ברבעון הסתכם בכ- 12 מיליון שקל לעומת 3.8 מיליון שקל ברבעון הראשון של שנת 2003. המ-לט ממשיכה בעקביות במגמת הגדלת ה- EBITDA.

שמואל טופז, יו"ר מועצת המנהלים בהמ-לט, מסר כי "הרבעון הראשון של שנת 2004, מאופיין במגמות, בשוק המוליכים למחצה, אשר החלו במחצית השנייה של 2003. הרבעונים האחרונים מסמנים תהליכים משמעותיים בתפיסת הפיתוח העסקי של החברה. הכנסת מוצרים חדשים ופיתוח מודלים עסקיים ייחודיים ללקוחות גלובליים מובילים, נותנים את פירותיהם. השיפור המשמעותי בפרמטרים התפעוליים והפיננסיים, הנו ביטוי לתפיסת הניהול החדשה בחברה, ואנו תקווה כי המגמה תימשך".

"אנו מרוצים מההישגים אליהם הגענו. הדבר המשמעותי בתוצאות הרבעון הראשון הנו העובדה כי השיפור הושג בכל סעיפי התוצאות הכספיות: מכירות, רווח גולמי, רווח תפעולי, רווח נקי, תזרים המזומנים ותפוקה לעובד".