רשת ההנעלה גלי, הממוצבת כרשת לכל המשפחה ושהתמקדה עד כה בפרסום מכירתי, תתמקד הקיץ בפרסום תדמיתי, בעיקר לנעלי הנשים.
לשם כך משיקה גלי קטלוג נעלי נשים. לדברי יהודה אלבז, מנכ"ל גלי: "גילינו שכשמדובר באופנה, נשים רוצות התייחסות יותר אישית".
הקטלוג הופק על ידי פרסום שם-לין, בהשקעה של כרבע מיליון דולר, ומככבת בו הדוגמנית מלאני פרס. הוא יופץ בעיתוני הנשים ובסניפי הרשת. בנוסף, ייעשה גם בידול של מחלקות נעלי הנשים בתוך הרשת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.