מנהלת בית הספר היסודי ברנר בת"א נעצרה בחשד לקבלה במירמה של עשרות אלפי שקלים

על פי החשד, קשרה רבקה לוי קשר ביחד עם מורות אחרות להונות את עיריית ת"א ומשרד החינוך כאשר רשמה במשכורתן שעות נוספות של מורות אחרות, ושילשלה הכספים לכיסה

רבקה לוי (45) מכפר סבא המנהלת מזה 10 שנים את בית הספר היסודי ברנר בת"א נעצרה על ידי מפלג ההונאה של משטרת מחוז ת"א בחשד לקבלה במירמה של עשרות אלפי שקלים.

לוי היתה אחראית על רישום ודיווח השעות הנוספות שעבדו המורים בעיריית ת"א. העירייה העבירה מידי שנה לבית הספר בכל תחילת שנת לימודים מכסות של שעות נוספות למורים ממלאי מקום בסך כ-200 אלף שקל בשנה.

על פי החשד, קשרה החשודה קשר ביחד עם מורות אחרות להונות את עיריית ת"א ומשרד החינוך. החל משנת 2002 פנתה החשודה למספר מורות בבית הספר, בדרך כלל מורות בשנת שבתון, וביקשה את הסכמתן לרשום במשכורתן שעות נוספות של מורות אחרות בתואנה כי יש בעיה למורות הללו לקבל את השעות הנוספות.

חלק מהמורות הסכימו לבקשת החשודה וכאשר קיבלו את תלוש השכר "המנופח" הכולל שעות נוספות שלא בוצעו בפועל, ערכו עם החשודה התחשבנת והעבירו אליה המחאות אישיות שלהן כדי שזאת תעביר את ההמחאות למורות. אולם לפי החשד החשודה נטלה לעצמה את ההמחאות הללו והפקידה אותם בחשבונה הפרטי.

לדברי המשטרה היקף הכספים שקיבלה החשודה במירמה מאז 2002 ועד היום הסתכם בעשרות אלפי שקלים. נציגי המשטרה ציינו היום בבית משפט השלום בת"א כי החשודה שיתפה פעולה בחקירתה והודתה בעבירות המיוחסות לה שעניינן גניבה ממעביד, מירמה זיוף והפרת אמונים. בבית משפט הביעה החשודה חרטה על מעשיה ובהעדר התנגדות היא שוחררה בערבויות בסכום של 20 אלף שקל , מעצר בית עד ליום 11.6.04 וצו עיכוב יציאה מן הארץ למשך 180 יום. (תיק מעצרים 17418/04)