הרצל הלאלי - מנכ"ל תדיראן טלקום במקום רני ברגמן

ברגמן ימשיך לשמש נשיא ויתמקד בפעילות בשוק האמריקני ובפיתוח מוצרים חדשים

תדיראן טלקום הודיעה היום על מינויו של הרצל הלאלי למנכ"ל החברה. הלאלי יחליף את רני ברגמן, מבעלי החברה, אשר שימש בשנה האחרונה כמנכ"ל בפועל.

לדברי פיני כהן, יו"ר תדיראן טלקום, ההנהלה הבינה שעליה להשקיע יותר משאבים ניהוליים בפעילות בארה"ב ולפנות לצורך כך את ברגמן, אשר ממשיך לשמש כנשיא, לטיפול בשוק האמריקני ולפיתוח מוצרים עתידיים. הלאלי יתמקד בפעילות השוטפת.

הלאלי, 52, מהנדס במקצועו, כיהן בתפקידיו הקודמים כסמנכ"ל תקשוב תדיראן מערכות אלקטרוניות וכסמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי תקשורת בדנקנר השקעות. בתפקידו האחרון בצה"ל שימש היה קצין קשר, אלקטרוניקה ומחשבים ראשי, בדרגת תת אלוף.

תדיראן טלקום היתה בעבר חטיבה של אי.סי.איי ונמכרה לרני ברגמן תמורת 12.5 מיליון דולר. בנובמבר 2001 רכשה קבוצת אפריקה ישראל כמחצית מאחזקותיו של ברגמן בחברה (חצי מהן באמצעות אפריקה ישראל והיתרה באמצעות חברה פרטית של לב לבייב). החברה מעסיקה כ-470 עובדים, מתוכם כמאה בחו"ל.

ליבת העסקים של תדיראן טלקום, אשר מספקת מוצרים ופתרונות תקשורת, היא הסכם OEM עם חטיבה של ענקית ציוד התקשורת האמריקנית ספרינט, המניב לה הכנסות של כ-25 עד 35 מיליון דולר בשנה. כמו כן לחברה הסכמים עם הממשל האמריקני, שמניבים הכנסות מוערכות של מיליוני דולרים בודדים וכן הסכמים עם ספקים גדולים שעובדים ישירות עם החברה.