רכבת ישראל טוענת, כי עניינו של ארגון המהנדסים והאדריכלים העצמאים בישראל בעתירתו לחשוף בפניו מידע הנוגע למכרזי הרכבת, נועד לטובת האינטרסים הכלכלים העסקיים של חברי הארגון.
לטענתה, היעתרות לעתירה, שהוגשה מכוחו של חוק חופש המידע, עלולה להביא לאי שיוויון. לטענתה, מציעים פוטנציאלים במכרזים של הרכבת יחששו להגיש הצעות מפחד כי הנתונים ייחשפו.
רכבת ישראל טוענת, כי היא מצויה בעיצומה של תוכנית חומש במסגרתה מפורסמים כמעט מידי שבוע מכרזים שונים. לטענתה, פירסום המידע עלול לתת לחברי האירגון אינדיקציה משמעותית על אומדני הרכבת ועל ההצעות המתחרות במכרזים אלה.
לטענת הרכבת, פירסום המידע עלול לאפשר תיאום הצעות למכרזים ועל כן אין לגלותם. הרכבת מציינת, כי הארגון מבקש לעיין במסמכים הנוגעים ל-30 מכרזים שונים בשנים האחרונות. הדיון בעתירה נקבע ליום ד'.
(עת"ם 1880/04).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.