רשת האופנה הבריטית "טופשופ" פותחת את חנות הדגל שלה בישראל בהשקעה של 2.5 מיליון ש'

הנציגות בארץ היא בניהולו של חיים סקאל, שמתעתד בתוך שנתיים לפתוח עוד 5 חנויות "טופשופ"; עד כה, המותג מיוצג במתחם ה-VIEW ב"ארנה" שבהרצליה בנוסף למותגי אופנה נוספים

רשת האופנה הבריטית "טופשופ" פותחת את חנות הדגל שלה בישראל. החנות נפתחה בקניון רמת-אביב ע"י חברת "VIEW Marketing" הנציגה בישראל. "טופשופ" עוצבה עפ"י הקונספט העולמי בהשקעה של כ-2.5 מליון שקל. גודל החנות הוא 400 מ"ר.

"טופשופ" הוא מותג אופנה צעיר לבחורות מגילאי העשרה עד גילאי השלושים. בנוסף לבגדים של "טופשופ", ניתן למצוא בחנות אביזרי אופנה שונים ומגוונים כגון: חגורות, נעלים ועוד.

לרשת "טופשופ" יש 270 סניפים ברחבי העולם וחנות הדגל בכיכר אוקספורד הינה חנות האופנה מהגדולות בעולם: גודלה כ 10,000מ"ר, והיא סוחפת מידי שבוע כ-250 אלף איש, מספר הגדול מקניון מצליח בישראל. תוך שנתיים ייפתחו עוד 5 חנויות "טופשופ" בארץ.

עד כה, המותג "טופשופ" מיוצג במתחם ה-VIEW ב"ארנה" שבהרצליה בנוסף למותגי אופנה נוספים. מר פיליפ גרין, יהודי, הנחשב לטייקון אופנה ולאחד מעשירי עולם, אשר הינו הבעלים החדשים יחסית של קבוצת ארקדיה כיום ורשת בתי הכלבו BHS, עומד לרכוש גם את
"מרקס אנד ספנסר" לפי שווי של 16.5 מיליארד דולר. פיליפ גרין בחר להעניק את הנציגות בישראל לסקאל, יומיים בלבד לאחר רכישתו את קבוצת ארקדיה לפני כשנה וחצי.

חיים סקאל, אמר: "החלטנו לפתוח את חנות הדגל בקניון רמת אביב עפ"י התכנית העיסקית שהוסכמה עם קבוצת ארקדיה הבעלים של המותג, וזאת לאחר ההשקה המוצלחת מבחינתנו ועמידה בהצלחה ביעדים ששני הצדדים תכננו.

"החנות ברמת-אביב נחשבת לאחת הגדולות ביותר בקניון רמת-אביב, מה שמחייב ביטחון עצמי גדול להשיג את התשואה להשקעה שאינה קלה בסידרי שטח גדולים שם. בעיצוב החנות נעשתה השקעה רבה, כדי לתת ללקוחה הישראלית את חווית הקניה כמו בשאר חנויות "טופשופ" בעולם", הוסיף סקאל.