ה"מסע" של פאנטה ילווה בתוכנית ריאליטי

במסגרת השקת הבקבוק החדש יערכו פעילויות קד"מ בכל רחבי הארץ, ובמרכזן טעימות; בקרוב צפוי המותג להשיק מראה חדש גם לאריזות 0.5 ליטר ולבקבוקי הזכוכית

המותג פאנטה ייצא הקיץ במראה חדש. השקת העיצוב החדש של בקבוקי 1.5 ליטר מהווה חלק ממהלך אסטרטגי כולל של המותג ברחבי העולם.

המראה החדש הושק לאחרונה ב-30 מדינות, בהן ארצות הברית, שבדיה, גרמניה, ספרד ואחרות.

במסגרת השקת הבקבוק החדש יערכו פעילויות קד"מ בכל רחבי הארץ, ובמרכזן טעימות. בקרוב צפוי המותג להשיק מראה חדש גם לאריזות 0.5 ליטר ולבקבוקי הזכוכית.

המותג ייצא בפעילות אינטראקטיבית, שבסיומה ייצאו 15 בני נוער למסע קרוואנים באירופה בן 8 ימים. תוכנית ריאליטי טי.וי תלווה את ה"מסע המוטרף" של פאנטה ותשודר בערוץ 10 במסגרת רצועת הנוער EXIT.