עדו מזורסקי, מנכ"ל טויס "אר" אס, לוקח פסק זמן: נוסע ללונדון כנציג ישראל במסגרת קרן היסוד ו-UjIA

לדבריו, פסק הזמן יימשך מספר שנים ולאחר מכן יבחון מחדש את השתלבותו בעולם העסקי בישראל

עדו מזורסקי, מי שמכהן בארבע השנים האחרונות כמנכ"ל טויס "אר" אס, החליט לקחת פסק זמן מהעולם העסקי ולהפנות את זמנו לטיפוח הקשרים בין הקהילה היהודית בלונדון למדינת ישראל.

מזורסקי (44) נשוי שלושה ילדים, שימש בעבר כאלוף משנה בצה"ל ומח"ט במילואים. בתפקידיו האזרחיים כיהן כסמנכ"ל שיווק במיצובישי, מנכ"ל בסט-ביי ומנכ"ל טויס אר אס.

לדברי מזורסקי, " אני מרגיש בר מזל על האפשרות שניתנה לי לתרום למדינה ולייצג אותה".

לדבריו, פסק הזמן יימשך מספר שנים ולאחר מכן יבחון מחדש את השתלבותו בעולם העסקי בישראל.

מזורסקי מונה למנכ"ל טויס "אר" אס לאחר המיזוג שהתרחש בין שתי רשתות הצעצועים היפרטוי וטויס אר אס.

בתקופת כהונתו הצליח להחזיר את הרשת הממוזגת לפסים רווחיים ולהפוך אותה לגורם משמעותי בענף הצעצועים בישראל.

ליאור רייטבלט, מנכ"ל סופר-פארם, אמר: "אנחנו, כנציגי בעלי המניות, מודים למזורסקי על תרומתו הגדולה לרשת טויס אר אס בפרט ולקבוצה בכלל.

"אנו בטוחים שתרומתו לתדמיתה של ישראל ולפיתוח קשריה עם קהילת לונדון תהיה עשירה ומניבה. אנחנו מאחלים לעדו הצלחה בדרכו החדשה".

בימים אלה מחפשים בקבוצה מועמד מתאים להחליף את מזורסקי שיסיים את תפקידו בתחילת חודש ספטמבר.