ערוץ פוקס קידס משדרג את לוח השידורים שלו, ומשיק תכנית אולפן חדשה

התוכנית, שתיקרא בלאגן, תועבר בשידור חי ותהווה עוגן לכל שידורי המקור בערוץ

ערוץ פוקס קידס משדרג את לוח השידורים שלו, ומשיק תכנית אולפן חדשה, שתועבר בשידור חי ותהווה עוגן לכל שידורי המקור בערוץ. התוכנית, בשם בלאגן, מורכבת משש תוכניות שונות, כל אחת מהן מוגשת על-ידי מנחה אחר בחלק אחר באולפן, המעוצב בהתאם לאופי התוכנית ועל-ידי 4 מנחים שונים.

התוכנית היא תוכנית העוגן ברצועת השידור החדשה JETIX שהשיק פוקס קידס בתחילת מאי השנה. JETIX הוא מיזם תוכן משותף של תאגיד ABC (דיסני), פוקס קידס אירופה ופוקס קידס אמריקה הלטינית. זו הפעם הראשונה מאז שדיסני רכשה את ערוצי פוקס קידס בעולם באוקטובר 2001, ששיתוף פעולה בין ערוצי הילדים בא לביטוי בתוכן.

רצועת JETIX הושקה במקביל ב-77 מדינות ב-18 שפות, והיא כוללת הפקות מקור משוקעות ייחודיות לכל מדינה. בארץ, כאמור, תהיה זו התוכנית "באלגן", שתשודר יחד עם סדרות רכש חדשות וותיקות. הרצועה תשודר בימים א-ו' בין השעות 14:30 ל-16:30.

התוכנית בלאגן מבוססת על מחקר שנערך בקרב 500 בנים ובנות בגילאי 5-13 המהווים את קהל היעד, ממנו עלה שמרבית הילדים מעדיפים את המנחה המצחיק והבדרן, ולפי זה נבחרו גם ארבעת מנחי התכנית, שלכל אחד תחום התמחות וכישרון המיוחד לו ממשחק והומור, עד ריקוד ושירה, כאשר הדגש הושם על בידור.

המנחים הם אילן פלד ואפרת אנזל-גורודיסקי. במסגרת הבלאגן; נועה מנור, בת 14, שתגיש ותרכז את הטלנובלה וטירן כהן, חצי מצמד הקומיקאים עידן וטירן.