צוות תוכנית אב לתחבורה, המקדם את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים, דחה את בקשת קבוצת סיטי פס, שביקשה להאריך בפעם השלישית את המועד לסגירה הפיננסית, לסוף אוקטובר.
הנהלת הפרויקט אישרה לסיטי פס הארכה מינהלית עד לסוף חודש יולי. בתום חודש יולי אמורה סיטי פס להשיג את מסמך ההסכמות עם הבנקים פועלים ולאומי.
סיטי פס ביקשה הארכה שלישית לסגירה הפיננסית למימון פרויקט הרכבת הקלה בירושלים. במקור נקבע המועד לאוגוסט 2003. סיטי פס, לאחר שתי דחיות, היתה אמורה להשיג את המימון בסוף חודש יוני.
הזכיין נמצא בשלב מתקדם לקראת חתימה על מסמך העקרונות, ולכן הוחלט על-ידי נציגי האוצר, התחבורה והנהלת הפרויקט להאריך רק בחודש אחד את המועד, ולתת אורכה נוספת רק בתנאי לחתימת מסמך ההבנות עם הבנקים.
סיטי פס חתמה בנובמבר 2002 על הסכם הזיכיון להקמה, הפעלה ותפעול של פרויקט הקו הראשון בפרויקט הרכב הקלה בירושלים. החברה אמור להשיג מימון בהיקף של 280 מיליון דולר בהלוואה לטווח קצר, ו-100 מיליון דולר בהלוואה לטווח ארוך.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.