חברת דן ליר הנדסה, תבצע לראשונה בארץ עבודת איטום מנהרת רכבת באורך 850 מטר בציר נתב"ג-מודיעין. המנהרה תבנה בשיטת CUT AND COVER לפיה תבוצע חציבה, שתכוסה אחר כך באדמה. גובה המינהרה 25 מטר.
יתרונות השיטה הם במחירה הנמוך יחסית לשיטות המקובלות, מהירות הביצוע, חוזק המערכת לקריעה, והידבקות לתשתית בחוזק של 2 מגה פסקל. יתרון נוסף של המערכת הוא עמידות גבוהה להתקפות בקטריליות.
לדברי מנהל השיווק של דן ליר, אבי טורונטו, כניסתם של חומרים אלה לשוק יפחיתו במידה ניכרת את עלויות האיטום בפרויקטים, יאיצו את זמני הביצוע ויגנו על המבנה לתקופת זמן ארוכה יותר. הגנה טובה יותר משמעותה השקעה נמוכה בשיפוץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.