ערוץ הצעירים של YES שינה את שמו, ויהיה מזוהה יותר עם חברת הלוויין. הערוץ נקרא החל מאתמול (א') YES Y במקום YTV. הערוץ הוא בבעלות חברת סינרגיה של המפיקים יהודה טלית, טמירה ירדני וחיים סלוצקי. השינוי בשם הערוץ יבוא לידי ביטוי בלוגו ובאריזה חדשה, אותם הפיקו עבור הערוץ חברת פרומותאוס, המפיקה את הפרומואים עבור כלל ערוצי הבית של YES. בנוסף, החל אתמול קמפיין פרסום בערוצים 2, 10 ועל מסכי הקולנוע לפרויקט Y 2, תוכנית הדגל של הערוץ, בעלות של כ-500 אלף דולר, בהפקת מקאן אריקסון, משרד הפרסום המלווה את YES.
לדברי סמנכ"ל השיווק של YES, נילי צור, ערוץ YES Y הוכיח עצמו כערוץ נוער מצליח, מפתיע וחדשני. "אני מאחלת לכוכבי הפרויקט הצלחה, ובטוחה שצפויה לנו חוויה מרתקת", אמרה. יצוין, כי המהלך של YES דומה למהלך של חברת הכבלים HOT, שממתגת את כל ערוציה תחת מטריית חברת-האם, על מנת לתחזק את נאמנות הצופים לפלטפורמה. (אביבה קרול)
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.