הנאמן הציבורי של הבימה: קיימת טיוטת הצעה לאופן שינוי המבנה המשפטי של התיאטרון

מבקש מביהמ"ש להבהיר האם צו המניעה האוסר עליו לבצע כל פעולה מהותית שאינה במהלך העסקים הרגיל של התיאטרון, מונע ממנו מלפעול לקידום שינוי המבנה המשפטי

הנאמן הציבורי של תיאטרון הבימה דיווח לבת המשפט המחוזי בת"א כי קיימת טיוטת הצעה לאופן שינוי המבנה המשפטי של התיאטרון ובעת האחרונה שוקדים הגורמים הרלבנטיים לרבות הנאמן, על השלמת הטיוטה לכדי מסמך סופי ומסכם.

הנאמן עתר היום לבית המפשט המחוזי בת"א בבקשה דחופה לקבלת הוראות בנוגע לדרך התנהלותו בכל הנוגע לשינוי המבנה המשפטי של התיאטרון.

לדבריו, הוא קיים פגישה עם נציגת היועץ המשפטי לממשלה במסגרתה התקבלה טיוטת ההצעה בנוגע לשינוי המבנה המשפטי ולאחרונה קיים בעניין זה פגישה עם נציגי התיאטרון - יעקב אגמון, החשבת והמנהל האדמיניסטרטיבי על מנת לדון בטיוטת ההצעה ולגבש את עמדת התיאטרון כלפי הגורמים השונים. לדבריו, נקבעה פגישת המשך ליום ג` הקרוב אצל היועמ"ש בסוגיה זו.

בשל צו המניעה הזמני האוסר עליו לבצע כל פעולה מהותית שאינה במהלך העסקים הרגיל של ניהול ענייניו השוטפים של התיאטרון מבקש הנאמן הציבורי מבית המשפט להבהיר האם דיון שלעצמו בשינוי המבנה המשפטי של התיאטרון מהווה פעולה מהותית במהלך העסקים הרגיל של ניהול ענייו השוטפים של התיאטרון והאם צו המניעה מונע ממנו מלפעול לקידום שינוי המבנה המשפטי של התיאטרון. (בש"א 17460/04).