בזק בינלאומי משלימה מהלך רחב היקף לשדרוג התשתית הטכנולוגית של מערך שירות הלקוחות. המהלך נעשה במסגרת שיפור וייעול איכות תהליכי השירות מול לקוחות החברה, והיקפו הכולל מסתכם בכ-40 מיליון שקל.
המהלך כולל הקמת מערכת Contact Center, המבוססת על תשתית טכנולוגית מתקדמת המאפשרת שירות מהיר, איכותי ויעיל יותר ללקוחות.
באמצעות המערכת החדשה, המוקמת באמצעות IBM Global Services ו-AVAYA, יקוצרו זמני ההמתנה לקבלת שירות, הלקוח ינותב ישירות לנציג שירות המתמחה בשירותי הלקוח, והלקוח יוכל לבצע פעולות שגרתיות בעצמו, כגון עדכון סיסמת גלישה ותשלום באמצעות כרטיס אשראי ללא צורך לשוחח עם נציג שירות.
במקביל, בימים אלו מושלם פרויקט הרחבת מערכת ה-CRM לכלל לקוחות החברה, באמצעות חברת מטריקס. הפרויקט, כולל כ-1,000 משתמשים ומאפשר לנציגי השירות לקבל תמונה מלאה על הלקוחות, תוך שיפור זמן ואיכות המענה להם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.