טלעד: אילן דה-פריס מונה כפרויקטור למכרז

שימש בעבר כסמנכ"ל התכניות והפיתוח של הזכיינית ולאחר מכן הקים את חברת ההפקות "גשם תקשורת"

המפיק ואיש הטלוויזיה אילן דה-פריס ישמש כפרויקטור של זכיינית ערוץ 2 טלעד להכנות למכרז ערוץ 2. דה-פריס מונה על-ידי מנכ"ל טלעד החדשה, עו"ד דורית ענבר, ולצידו תפעל המפיקה אילת הראל, שותפתו ב"גשם תקשורת".

דה-פריס עבד בעבר בטלעד, ובין השנים 1993-2000 שימש כסמנכ"ל התכניות והפיתוח של הזכיינית. בתקופתו פיתחה מחלקת התכניות של טלעד בה היו חברים חיימון גולדברג, המשנה למנכ"ל לענייני תוכן הנוכחי, ואיילת הראל, תוכניות כגון החמישייה הקאמרית, פלורנטין, עובדה, החרצופים ,זינזאנה, לילה גוב ועוד.

לאחר פרישתו מטלעד הקים דה-פריס יחד עם איילת הראל וראודור בנזימן את חברת ההפקות "גשם תקשורת", שהפיקה בין השאר את התוכניות "מושונוב על המפה", "עובדה" עם אילנה דיין עבור חברת החדשות, הסרט הדוקומנטרי על אתי אלון ועוד.

ענבר אמרה היום: "דה-פריס הוא איש טלוויזיה במובן האיכותי ביותר של המילה. הוא חתום על תקופה נפלאה בטלעד ומכיר את החברה, את יכולותיה, את אופיה הייחודי והפוטנציאל הגלום בה.

"דה פריס יידע ליצור, ביחד עם צוות המכרז, היועצים ועם אנשי החברה, את ההצעה המגובשת והמשובחת ביותר שתשקף את האופי והערכים של טלעד ותבטיח את המשך היצירה הטלוויזיונית האיכותית של טלעד גם בעשור הבא".