נמשכת מלחמת המחירים בין סרטי הצילום של קודאק ופוג'י. האחרונים הורידו את מחיר חבילת 4 סרטי צילום בסיסיים (24 תמונות בגליל) ל-4.99 דולר, וקודאק הגיבו עם 5.99 דולר לחבילה של 6 סרטי צילום Gold הפופולרים. בחישוב פשוט, סנט לתמונה. מומחים סבורים שמתח הרווחים של היצרנים מצטמק, אם כי עדיין מדובר ב-%50-%60 - מה שעשוי לעודד את פוג'י וקודאק להוזיל שוב את המחירים.
בו זמנית, שתי החברות מגבירות את מאמצי השיווק והפירסום של הסרטים היקרים יותר: Max ו-Advantix של קודאק, ו-ASP של פוג'י. הצלמים החובבים רוכשים כמות גדלה והולכת של פילמים יקרים, אך הפרשנים סבורים שההוזלה המתמדת של הדגמים הבסיסיים עלולה לפגוע בסופו של דבר במותג של החברות. "פרט לכך", מוסיף אחד מהם, "כשאתה מוזיל מוצר שוב ושוב, קשה מאוד יהיה לחזור למחיר המקורי".
קודאק ופוג'י הגבירו גם את הפצת סרטיהם בקרב חנויות המכולת ורשתות הסופרמרקטים. וול מרט, למשל, נוגסת כבר ב-%20 מצריכת הפילמים בארה"ב, בעוד חלקן של חנויות הצילום מצטמק ל-%3 ורבות אף נסגרות או מתמזגות עם רשתות גדולות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.