במטרה לשמר לקוחות: HOT מחלקת מתנה חג

הלקוחות הדיגיטלים יקבלו ערוץ לבחירה למשך 3 חודשים ללא תשלום, והלקוחות האנלוגים יקבלו דיסק; היקף ההשקעה במהלך - 500 אלף דולר

חברת הכבלים HOT משקיעה 500 אלף דולר במטרה לשמר את לקוחותיה. החברה יוצאת במהלך שיווקי, במסגרתו ישלחו ערכות דיוור ישיר לכמיליון לקוחות החברה, באמצעותן תעניק החברה לכלל לקוחותיה מתנה לחגים, וכן את החוברת המפרטת את תוצאות השאלון הגדול אותו ביצעה עם השקת המותג המשותף HOT לפני כשנה.

הלקוחות הדיגיטלים של החברה, שמהווים כיום למעלה מ-60% מסך הלקוחות, יקבלו במתנה ערוץ לבחירה למשך שלושה חודשים ללא תשלום, ואילו הלקוחות האנלוגים יקבלו במתנה דיסק עם הלהיטים שילוו את ההפקות הישראליות ששודרו בבלעדיות ב-HOT .

השאלון הגדול של HOT, שהיווה את יריית הפתיחה של המותג המשותף, הופץ בקרב 1.5 מליון בתי אב בישראל, בהשקעה של 7 מליון שקל. מטרת השאלון היתה לבדוק את העדפות הצופים בתכני הערוצים והתוכניות המשודרות. ערכת הדיוור הנוכחית מציגה ללקוחות החברה אילו ערוצים ותכניות נוספו להם במהלך השנה, או אילו שינויים מהותיים נעשו בהם, וכן מציגה את הערוצים החדשים שיתוספו בחודשים הקרובים.