אורן רוטמן מפרויקט Y יוביל את קמפיין קולקציית החורף של וורסאצ`ה

הקמפיין, בהשקעה של כ-100 אלף דולר, יכלול שלטי חוצות וקטלוג ב-70 אלף עותקים

אורן רוטמן, כוכב פרויקט Y, נבחר להוביל את קמפיין קולקציית החורף של רשת אופנת הגברים ורסצ`ה ישראל. רוטמן יקבל 50 אלף שקל עבור הובלת הקמפיין. זוהי עבודתו הראשונה של כדוגמן עבור חברת אופנה.

הקמפיין יכלול שלטי חוצות, פוסטרים וקטלוג שיופץ ב-70 אלף עותקים. קטלוג ורסצ`ה ייצא בפורמט של מגזין אופנה. היקף הקמפיין והקטלוג, שהופקו על ידי גולן נהרדעא הפקות אופנה, הוא כ-100 אלף דולר.