אורן רוטמן, כוכב פרויקט Y, נבחר להוביל את קמפיין קולקציית החורף של רשת אופנת הגברים ורסצ`ה ישראל. רוטמן יקבל 50 אלף שקל עבור הובלת הקמפיין. זוהי עבודתו הראשונה של כדוגמן עבור חברת אופנה.
הקמפיין יכלול שלטי חוצות, פוסטרים וקטלוג שיופץ ב-70 אלף עותקים. קטלוג ורסצ`ה ייצא בפורמט של מגזין אופנה. היקף הקמפיין והקטלוג, שהופקו על ידי גולן נהרדעא הפקות אופנה, הוא כ-100 אלף דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.