חברת מוריה תפרסם ארבעה מכרזים לעבודות בכביש 9 בהיקף של 107 מיליון שקל. באוקטובר 2004 צפויה מוריה לפרסם שני מכרזים: סלילת הקטע המערבי מהמנהרות ועד לחיבור עם כביש מספר 1, המכרז השני הוא עבודות במחלף הכבישים 4 (בגין) וכביש 9. עבודה זו כוללת הקמת רמפות וגינון.
במארס 2005 תפרסם מוריה מכרז נוסף להקמת ותפעול המערכות שבמנהרות הכביש - מערכות אוורור, תאורה ובקרה. מכרז נוסף שיפורסם לקראת דצמבר 2005 מתייחס להקמת קירות תמך בחיבור בין כביש 9 לכביש 1.
העבודות בכביש 9 הואטו מאוד בעקבות הנחיה של האוצר להקפיא עבודות בשל מגבלות תקציביות. עלות הכביש, שאורכו כחמישה ק"מ ממחלף מוצא בכביש מספר אחד ועד מחלף גולדה בכביש 4 - דרך עמק הארזים, היא 460 מיליון שקל. עד כה הושקעו 237 מיליון שקל. העבודות בכביש צפויות להסתיים במהלך 2006 באיחור של למעלה משנה מול התיכנון.
מנכ"ל מוריה, יחיאל לביא, אמר ל"גלובס": "לכביש חשיבות תחבורתית גדולה מאוד בהזרמת התנועות בצפון ירושלים והתמודדות עם העומסים בשעות השיא. כביש 9 נחשב לאחד הפרויקטים החשובים שמוריה מקדמת, אני מאוד שמח שאנו יכולים להמשיך לבצע את הפרויקט".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.