אוריאל רייכמן - המועמד המוביל לריאליטי "דרוש מנהיג" של טלעד

יכהן כ"יו"ר הדירקטוריון" בתוכנית, שתחפש אחר מנהיג שיקבל על עצמו משימה לאומית-חברתית

אוריאל רייכמן, יו"ר המרכז הבינתחומי בהרצליה, מועמד מוביל לתפקיד בתוכנית הריאליטי החדשה של זכיינית ערוץ 2, טלעד, "דרוש מנהיג". רייכמן, ככל הנראה, יכהן כ"יו"ר הדירקטוריון" בתוכנית. כך נודע ל"גלובס". במקביל למגעים עם רייכמן מתנהלים מגעים עם אנשים נוספים, מובילים בתחומם.

התוכנית, כהגדרת טלעד, "נולדה מתוך תחושה כי קיימת בעיית היעדר מנהיגים במדינת ישראל". במסגרת התוכנית יחפשו אחר המנהיג שיודע להוביל, לקבל החלטות, לקחת אחריות, לפתוח דלתות, לא להילחץ ולהיות יצירתי.

הליך הסינון הראשוני של התוכנית הסתיים, ולשלב הסופי הגיעו כמה עשרות מתמודדים, כאשר מתוכם ייבחרו המתמודדים שישתתפו בתכנית. התוכנית צפויה להשתלב במסגרת עונת החורף של טלעד, ולעלות לאוויר לקראת סוף 2004-תחילת 2005.

לאורך התוכניות ומול המתמודדים יישב "הדירקטוריון", קבוצה של אנשי מפתח בחברה הישראלית בתחומי הכלכלה, חברה, אקדמיה צבא ותרבות. "הדירקטוריון" יהיה זה שיטיל את משימות על המתמודדים ויקבע מי מהמתמודדים ינופה מידי פרק. אנשי הדירקטוריון ישולבו גם בראיונות ושיחות לאורך הפרקים על-פי הנושאים הרלוונטיים.

בטלעד, כמו בכל תוכניות הריאליטי, מעוניינים להעניק לזוכה ב"דרוש מנהיג" פרס. אולם, בניגוד לשאר התוכניות, הפרס יהיה אחריות - כך שהזוכה יקבל על עצמו משימה לאומית-חברתית על-פי חזונו האישי של המתמודד, ועליה יהיה עליו לקחת אחריות.

מטלעד נמסר בתגובה: "ברגע שיגובש הרכב הדירקטוריון נצא בהודעה מסודרת לתקשורת".