נינטנדו החלה לשווק את הקונסולה הניידת החדשה, בליווי קמפיין של 40 מיליון דולר

פורטבל פלייסטיישן של סוני יגיע לחנויות ביפאן ב-12 בדצמבר, ולחנויות בארה"ב בשנה הבאה

יצרנית קונסולות משחקי הווידיאו הניידות הגדולה בעולם, נינטנדו היפאנית, תתחיל לשווק היום (א') את הקונסולה הניידת החדשה שלה. החברה השקיעה 40 מיליון דולר במסע הפרסום הגדול בתולדותיה, שנועד לקדם את המכירות, ולמשוך את לקוחות יריבתה, סוני.

חלק מהפרסומות מבליטות את המסכים הכפולים של הקונסולה החדשה, נינטנדו DS, וחלקן מדגישות את העובדה שהקונסולה כוללת צג מגע וזיהוי קול.

ה-DS הוא גולת הכותרת במאמצי נינטנדו להגן על מעמדה הדומיננטי בשוק קונסולות משחקי הווידיאו, שמכירותיו מסתכמות ב-4 מיליארד דולר בשנה, ושאליו מתכננת יריבתה הגדולה, סוני, להיכנס בקרוב. ה-DS יגיע לחנויות בארה"ב לקראת חג המולד. הקונסולה הניידת של סוני, פורטבל פלייסטיישן, תגיע לחנויות ביפאן ב-12 בדצמבר, ולחנויות בארה"ב בשנה הבאה.

"סוני תנגוס בנתח השוק של נינטנדו בתחום קונסולות משחקי הווידיאו הניידות, שעד כה היה בשליטתה הבלעדית של נינטנדו", אמר ג'יי דפיבאו, אנליסט בסניף קרדיט סוויס פירסט בוסטון בטוקיו.

מסע הפרסום של נינטנדו מתמקד בסיסמא "טוב לגעת" ובצג המגע של ה-DS. מחיר ה-DS יהיה 149.99 דולר בארה"ב ו-15,000 יאן ביפאן - המחיר הגבוה ביותר שאותו דרשה נינטנדו אי פעם עבור קונסולת משחקים ניידת.

מחיר ה-PSP של סוני יהיה 19.800 יאן (190 דולר) ביפאן. בתוספת כרטיס זיכרון וערכת בטריות יתפח מחיר ה-PSP ביפאן ל-24,000 יאן. סוני עדיין לא נקבה במחיר המוצר בארה"ב.