אין כמו בבית

שתי עבודות חדשות ועבודה ישנה של אוהד נהרין יועלו בקרוב על ידי אנסמבל בת-שבע

אנסמבל בת-שבע, קבוצת הצעירים של הלהקה הבוגרת, מעלה ערב חדש שיוצגו בו שתי עבודות של הכוריאוגרפים הצעירים ארקדי זיידס ואסנת קלנר, וכן ביצוע מחודש ליצירתו של אוהד נהרין "ארבוס".

ארקדי זיידס שיצר את העבודה "A Way", רקד בלהקת בת-שבע עד לפני כשנה, חיפש קצת את דרכו בעולם וכיום אפשר לראות אותו בעבודה החדשה והמדוברת של יסמין גודר "קרם תות ואבק שריפה". אסנת קלנר רקדה בעבר באנסמבל ויצרה מאז ככוריאוגרפית עצמאית. עבודתה החדשה, "טרילמה", תלווה במוזיקה חיה של הרכב הרוקנרול הצועני המצליח "בום פאם", חיבור מעניין ועדכני המעיד על צעד נוסף בשילובי הפעולה האמנותיים בין יוצרי צעירים מתחומי עשייה שונים.

היצירה "ארבוס" של הכוריאוגרף אוהד נהרין החוזר לתפקיד המנהל האמנותי של בת-שבע החל מהחודש הבא, נוצרה במקור עבור להקת המחול של סידני, אוסטרליה, בשנת 89'. היא הועלתה בארץ לראשונה על ידי בת-שבע בשנת 1991 במסגרת ערב מיוחד שהוקדש למלחין המודרני ארוו פארט וזכתה לשבחים רבים. בבת-שבע אומרים כי ההחלטה להעלות את היצירה שוב, הפעם בביצוע האנסבל נובעת מיכולתו המקצועית הגבוהה של האנסמבל במתכונתו הנוכחית ובוירטואוזיות של ההרכב הספציפי הזה. *

בכורות ל"אנסמבל בת-שבע", מרכז סוזן דלל, 17 וה-18 בדצמבר.