מאבטח בכיר בברינקס נהרג ומאבטח נוסף נפצע במהלך שוד סמוך לסניף בנק בטירה

מאבטח בכיר בחברת ברינקס, נהרג היום (ב') ומאבטח נוסף נפצע באורח קל, במהלך שוד של רכב ברינקס בטירה.

מחקירה ראשונית עולה, כי הבוקר הגיעה מכונית של ברינקס לטירה, כדי להעביר כסף מסניף בנק הפועלים בעיר. בעת שהרכב עצר סמוך לסניף הבנק, הגיעו כמה רעולי פנים, שהיו מצויידים בנשק אוטומטי. הם דרשו באיומים את הכסף ממאבטחי ברינקס.

אולם, לאחר שהמאבטחים סירבו לתת להם את שקי הכסף, פתחו לעברם השודדים בירי. בעקבות הירי נפצע אחד המאבטחים באורח אנוש ומת זמן קצר אחר-כך ומאבטח נוסף נפגע באורח קל.

לאיזור השוד הוזנקו כוחות משטרה גדולים ומסוק הוזנק לאוויר. בעקבות דיווח שהשודדים נמלטו במכונית מהמקום, נפתחו סריקות נרחבות ובמהלכן אותר רכב נטוש, שהתנגש זמן קצר לפני-כן בעץ.

בתוך המכונית נמצא סכום כסף. אולם, עדיין לא ברור האם מדובר בכל הכסף השדוד. השודדים נמלטו משם ברגל. המשטרה עצרה שבעה צעירים החשודים במעורבות בשוד. מנכ"ל ברינקס, תא"ל (מיל'), יצחק רבין, אמר בעקבות השוד: "עובד ברינקס הקריב את חייו ואחר נפצע, מתוך נאמנות ומסירות ללא גבולות לביצוע משימתם".

"מדובר ברצח של ראש צוות אבטחה וזוהי עליית מדרגה חמורה ביותר בחיי הפשע במדינת ישראל. כואב לנו מותו הטראגי של העובד, שקשר את גורלו מזה שנים רבות עם חברת ברינקס והקריב את חייו למען המשימה", הוא ציין והוסיף: "אנחנו נדאג לאלמנתו וארבעת ילדיו. "יש לציין, כי פעולת הצוות גם בסיטואציה של אש כבדה, הצילה את שאר הכסף שהיה בשריונית. במסגרת מדיניות חברת ברינקס ואחריותה המלאה - הכסף יוחזר ללקוחות בזמן הקצר ביותר, בתוך ימים אחדים".