חברת הסטארט-אפ BeInSync גייסה 3 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס ראשון

את הסבב הובילו אירופאנד ואביב, והחברה מבקשת להגדיל אותו ל-5 מיליון דולר

חברת הסטארט-אפ בי-אינ-סינק (BeInSync) הודיעה היום על השלמת החלק הראשון בסבב גיוס הון ראשון בהיקף של 3 מיליון דולר. החברה מבקשת להגדיל את הסבב ולהגיע ל-5 מיליון דולר. עד לסבב הגיוס הנוכחי הושקעו בחברה 1.5 מיליון דולר בידי היזמים, שרון כרמל וטל ברנח. את סבב הגיוס הנוכחי הובילו קרנות ההון סיכון אירופאנד ואביב (לשעבר פנטין).

חברת בי-אינ-סינק מפתחת תוכנה לסנכרון מידע עבור משתמשי קצה. התוכנה, העושה שימוש בטכנולוגית Peer-to-Peer מאובטחת, מאפשרת זמינות של מידע עבור משתמשים פרטיים, עסקים קטנים ואנשי עסקים ניידים באמצעות סנכרון אוטומטי של הקבצים והדואר האלקטרוני של המשתמש בין כמה מחשבים. התוכנה מבטיחה שהנתונים עדכניים, זמינים וניתנים לשיתוף בקלות. בניגוד לפתרונות הקיימים כיום, בהם שליחת קבצי דואר אלקטרוני מהמשרד הביתה, העברת מידע על כונן USB או שימוש בתוכנות גישה מרחוק, המשתמש לא נדרש לבצע פעולה אקטיבית כלשהי - והמידע עוקב אחריו אוטומטית לכל מקום.

החברה מעריכה כי שוק המשתמשים הפרטיים והעסקים הקטנים מונה עשרות מיליוני אנשים בארה"ב בלבד ויותר מ-100 מיליון משתמשים בעולם כולו.

מאז שחרור המוצר הראשון של החברה לפני ארבעה חודשים, הורידו אותו כבר עשרות אלפי משתמשים.

טל ברנח, מנכ"ל החברה, היה מעורב בעשור האחרון בהקמה ובניהול של כמה חברות טכנולוגיה. ברנח שימש יו"ר אורקה אינטראקטיב, שנמכרה לאמבלייז באפריל 2000 והונפקה בלונדון בספטמבר 2004 , יו"ר iCognito ויו"ר דוטומי. שרון כרמל, המנהל הטכנולוגי (CTO) של החברה, הוא אחד מארבעת מייסדי אמבלייז וכיהן בה כסמנכ"ל פיתוח וטכנולוגיות עד 2001.

ברנח אמר אתמול כי "אנו מציעים גישה חדשה לגמרי לבעיה מרכזית שרבים מתמודדים עמה יום יום. בניגוד לפתרונות העבר כגון תוכנות גישה מרחוק או תוכנות VPN, התוכנה שפיתחנו עובדת בצורה אוטומטית לחלוטין וכך מאפשרת למשתמש לשכוח כליל מבעיות הגישה לנתונים ולהתרכז בעבודה". ברנח ציין כי בכוונת החברה לנצל את ההון שגויס לשיווק המוצר בשווקים הבינלאומיים.

יואב שלוש, מנהל שותף בקרן הון סיכון אביב, שיצטרף למועצת המנהלים של החברה אמר היום: "מצאנו בחברה שילוב של טכנולוגיה חזקה עם צוות ניהולי מיומן. המוצר של זוכה לתגובות חיוביות ביותר ממשתמשים ראשונים.

"כשמסתכלים קדימה רואים מגמה שבה המשתמשים מוצאים את עצמם עם יותר מממחשב אחד. ומכאן אנו מסיקים כי הבעיה של סנכרון המידע רק תלך ותחריף ותחייב מציאת פתרונות הולמים". *