צפויים שינויים ב"הארץ": החלק הפוליטי היומי יבוטל

שמואל רוזנר מונה לראש מערכת הכתבות; רונן זריצקי יהיה מעתה ראש מערכת החדשות

שינויים בעיתון "הארץ": חלק ב' של העיתון, הידוע כחלק של המאמרים והכתבות הפוליטיים, ככל הנראה יבוטל. הדיעות ייכנסו לעמודי החדשות כבר בשבועות הקרובים. כך נודע ל"גלובס". עוד נודע, כי תפקיד העריכה של חלק ב' ומהדורת יום שישי אוחד, זאת בעקבות מינויה תמי ליטני למשנה לעורך הראשי. ליטני היתה אחראית עד כה על חלק ב' של יום שישי.

שמואל רוזנר ששימש כראש מערכת החדשות, מונה לראש מערכת הכתבות של "הארץ", האחראי על ימי חול ועל ימי שישי, והוא צפוי להתמנות בקיץ הקרוב לשליח העיתון בוושינגטון במקומו של נתן גוטמן. שחר אילן מונה לסגנו של רוזנר.

עוד נודע כי רונן זריצקי יהיה מעתה ראש מערכת החדשות ב"הארץ", בשלב זה כממלא מקום, זאת במקום מירון רפופורט שעוזב את עיתון בעקבות חילוקי דעות מקצועיים עם עורך העיתון, דיויד לנדאו.

עמוס שוקן, מו"ל "הארץ" אמר בתגובה, כי כרגע אין תוכנית לבטל את חלק ב' ולשלב בין שני החלקים. "זה נושא שמדברים עליו אך עדיין אין החלטה". באשר לרפופורט אמר שוקן, כי רפופורט ולנדאו סיכמו על פרישתו מתפקיד ראש מערכת החדשות, אולם רפופורט יישאר בתפקיד אחר בעיתון. לגבי האפשרות שרוזנר ימונה לשליח "הארץ"בוושינגטון אמר שוקן, כי "קיימת אפשרות שדבר זה יקרה".