זה לא בידור: אלברט פולדיאן מבקש לאסור על אייזיק לפעול לבד בהאנגר 11

טוען, כי אייזיק פועל לדחיקת רגליו וגרם במו ידיו ומעשיו לעיכובים חמורים בשיפוצים של המבנה

איש העסקים אלברט פולדיאן הגיש לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בקשה להוציא צו מניעה זמני, במעמד צד אחד, האוסר על המפיק זאב אייזיק, שותפו בחברת האנגר 11 בנמל בתל אביב, לעשות כל פעולה על דעת עצמו בשם החברה.

פולדיאן עוסק זה כ-20 שנה בענף ההסעדה ובתחום ארגון ועריכת ארועים פרטיים במספר אולמות, והוא הבעלים לשעבר של מספר אולמות ארועים, בהם אולמי בון-טון ברמת-גן, סוסאיטי בבת-ים וגלארי פלאס בתל-אביב.

פולדיאן טוען, כי התקשר עם המשיב בהסכם לשיפוץ האנגר 11 בנמל תל-אביב - אתר מרכזי המצוי במתחם בילויים בנמל - וכן להפעלתו לשם עריכת הופעות ואירועים.

לדברי פולדיאן, באמצעות עוה"ד עפר בר-און ואלירן סטריכמן, הוא הזרים את עיקר הכספים שיועדו לשיפוצים. ואולם, אייזיק הפר את התחייבויותיו בהסכם ביניהם, יצר מצגי שווא וגרם במו ידיו ומעשיו לעיכובים חמורים בשיפוצים, להפסקת התקשרויות עם קבלנים, לסטייה מתוכניות השיפוצים ולבנייה בניגוד להיתרים, לתב"ע ולדרישות הרשויות השונות.

עוד טען, כי סמוך לנובמבר 2004 החל אייזיק לפעול לדחיקת רגליו מהאנגר 11, תוך שהוא מבקש לנכס לעצמו את כל הזכויות בחברה.

פולדיאן מבקש מבית המשפט גם לאסור על אייזיק לבצע כל פעולה הקשורה בשיפוצים של האנגר 11; למנות רו"ח לחברה; למנות מנהל ניטרלי בעל ידע ומומחיות בתחום שיפוצי אולמות ארועים לשם השלמת עבודות השיפוצים במקום; לחייב את המשיב במתן פרטים על חשבונות הבנק של החברה; לאסור עליו לבצע כל פעולה בחשבונות ולחייבו במתן פרוט על הפעולות שביצע בשם החברה.

טרם הוגשה תגובה.