אבי ארד וארנון מילצ'ן, המפיקים הישראלים הבולטים בהוליווד, רשמו פתיחה פושרת למדי של שנת 2005

סרטם המשותף, 'אלקטרה', בכיכובה של הכוכבת העולה ג'ניפר גרנר, גרף 15 מיליון דולר בלבד

אבי ארד וארנון מילצ'ן, צמד המפיקים הישראלים הבולטים ביותר בהוליווד, רשמו פתיחה פושרת למדי של שנת 2005.

סרטם המשותף, 'אלקטרה', בכיכובה של הכוכבת העולה ג'ניפר גרנר, גרף 15 מיליון דולר בלבד בשבוע הראשון להקרנתו.

סרט הקומיקס הזה הוא שיתוף הפעולה השני בין השניים לאחר 'דרדוויל', שהכניס בשנה שעברה למעלה מ-100 מיליון דולר בארה"ב.

ארד, מבעלי השליטה במו"ל הקומיקס מרבל (יחד עם הישראלי לשעבר אייק פרלמוטר), טרוד בינתיים לא רק בהפקת סרטי קומיקס נוספים, אלא בהכנת הערעור על פסק הדין המפתיע שהעניק לסטן לי, ממייסדי מרבל ויוצר ספיידרמן ודמויות נוספות, 10% מרווחי החברה.

לי, 82, צפוי לגרוף בעקבות פסק הדין עשרות מיליוני דולרים, לא רק מהרווחים של סרטי מרבל, אלא גם ממכירות המרצ'נדייזינג ובמיוחד הצעצועים המיוצרים על ידי הזכיינית הבלעדית חברת טוי ביז, אף היא בשליטת ארד ופרלמוטר.

מילצ'ן הטרוד גם הוא בהפקת סרטים הוליוודיים נוספים, יכול לזקוף לזכותו חלק מהקרדיט לפרידה המתוקשרת של הצמד ההוליוודי בראד פיט וג'ניפר אניסטון.

פיט מככב ב-Mr. And Ms. Smith, מותחן ריגול רומנטי שמפיקה חברת ניו ריג'נסי של מילצ'ן, ושם פגש בבת זוגתו החדשה על ומחוץ למרקע, אנג'לינה ג'ולי.

החשיפה התקשורתית הכבירה לה זוכה הפרידה כמובן אינה פוסחת על הסרט של מילצ'ן, שזוכה מן הסתם לפרסום חינם יקר ערך, המשמח את אנשי השיווק באולפני פוקס, מפיצי הסרט.

למעגל ההפקות תצטרף בקרוב בתו של מילצ'ן, אלכסנדרה, שתפיק עצמאית דרמה בעלות של כ-20 מיליון דולר אודות אדם בעל אישיות מפוצלת (ל-24), על פי רב המכר "המוחות של בילי מוליגן".