רשת באג חתמה על הסכם בלעדי לשיווק מוצרי Bluetooth של מוטורולה. מחלקת ה-Bluetooth ברשת באג תכלול אוזניות, דיבוריות אישיות, דיבוריות לרכב ועוד.
היקף המכירות שצופה החברה לרבעון הראשון עומד על 750 אלף דולר לקטגוריה זו.
לדברי אלון רזניק, מנהל פיתוח עסקי של באג, "אנו צופים כי התחום יתפתח בשל הגידול הצפוי במכשירים הסלולריים שתומכים בטכנולוגיית ה-Bluetooth. כמו כן, הרבה צרכנים רוכשים מכשירים אלו בשביל שימוש לתוכנות מחשב שונות, ובעיקר תוכנות לניהול שיחות טלפון באמצעות האינטרנט".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.