דירקטוריון רכבת ישראל החליט על שינוי המבנה הארגוני ועל הקמת שתי חטיבות חדשות.
חטיבה אחת היא חטיבת "פרויקט החומש", שתהיה אחראית על ניהול ויישום תוכנית החומש לפיתוח רשת מסילתית בהיקף של 20 מיליארד שקל. החטיבה השנייה שתוקם היא חטיבת "סחר ונכסים", שתעסוק במסחור נכסי הרכבת, במטרה להגדיל את הכנסות הרכבת מהמקורות המסחריים. התוכנית לשינוי המבנה הארגוני מתבססת על המלצות חברת הביקורת האמריקנית BRINCKERHOFF PARSONS וחברת קו פרויקט, שהכינו עבור הרכבת עבודה מקיפה בעניין השינוי הארגוני. יו"ר דירקטוריון הרכבת, משה ליאון, אמר ל"גלובס", כי "פוטנציאל ההכנסות מנכסים יכול להגיע ל-100 מיליון שקל בשנה". לדבריו, במשך שנים הוזנח ניצול הנכסים להגדלת ההכנסות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.